mozilla firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruterink

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2003
Hoe voorkom ik cookies enz bij gebruik van Mozilla? Ewido vindt nu de meeste cookies in Mozella. Mijn zoon maakt gebruik van Fire fox, ik zelf gebruik IE.

extra/opties/privacy/cookies van websites accepteren en dan heb ik staan,mij elke keer vragen,dan kan je bij elk cookie zelf bepalen wat je doet

Zorg sowieso dat je Firefox versie 2.0.0.3 hebt. Dit is eventueel te controleren door in Firefox naar Help --> Over Mozilla Firefox te gaan. Heb je deze versie niet ga dan naar Help --> Controleren op updates en haal de laatste versie binnen.
Ga dan in Firefox naar Extra --> Opties en naar tabblad Privacy ( bovenaan ) en bij het onderdeel Cookies ( onder het kopje Cookies ) kan je alles wat je wilt instellen over cookies.

Succes!:thumb:

Het makkelijkste is gewoon instellen welke pagina's en sites wel cookies mogen plaatsen en verder de rest niks.

bij het opstarten wordt alles automatisch schoongemaakt dus ik heb er geen omkijken na

Oke, bedankt allemaal.:thumb: Na zoveel hulp komt hij er wel uit vertelde mijn zoon. Het lukte eerst niet om de nieuwste up-dates op de pc te krijgen maar dat is nu toch gelukt.
Dus nogmaals bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan