Mozilla Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

TwistedAngel

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Ik werk sinds ik deze nieuwe pc heb al met mozilla, alleen nu kan ik er ineens vandaag niet opkomen.:

zodra ik het icoontje aanklik krijg ik in het scherm:

Firefox is al actief, maar reageert niet, om een nieuw venster te openen moet u eerst het bestaande firefox-proces afsluiten of uw systeem herstarten./

Ik heb mijn pc al drie keer opnieuw oplaten starten maar er gebeurd niets anders, en daarbij komt dat als ik ctrrl-alt-delete intoets er verder geen firefox programma's actief zijn..

wat kan ik doen?

Druk eens op ctrl-alt-del ga dan naar het tabblad 'processen' en kijk daar of firefox.exe er tussen staat, zo ja, klik er een keer op en kies dan de knop 'proces beeindigen'.

Tried that one..

ik kreeg net wel een warschuwing.. maar die meot ik ff opnieuw krijgen.. had wel een printscrentje maar die werkt ff niet..
zucht..

bij deze dan het printscreentje..

Marijnspics

heb inmiddels ook al gedaan wat dat ding vroeg, maar dat werkt dus gewoon ook niet!

Laatst bewerkt:
nou staat er duidelijk.
voor chkdsk eens uit.
ga naar de c schijf klik er op met rechter muis knop kies dan eigenschapen.
kies dan gereedschapen en dan kies je chkdisk.
het systeem zal zeuren dat het niet gaat en zal dan een check plannen kies dan ja.
herstart pc en chkdsk gaat starten.

nou staat er duidelijk.
voor chkdsk eens uit.
ga naar de c schijf klik er op met rechter muis knop kies dan eigenschapen.
kies dan gereedschapen en dan kies je chkdisk.
het systeem zal zeuren dat het niet gaat en zal dan een check plannen kies dan ja.
herstart pc en chkdsk gaat starten.

Waar staan de gereedschappen? Srry ben a. een dikke noob qua pc's, en snap je gewoon niet..en b.. zie a..\

heb al via uitvoeren wel chkdsk gedaan, maar dat hielp niet
Ben intussen pc aan het opruimen, en op het moment dat ik Googleupdater wilde verwijderen kreeg ik dezelfde waarschuwing... kan het zijn dat ik na verwijdering hier van wel weer mozilla kan draaien?

Laatst bewerkt:
In de foutmelding staat een pad. Verwijder het genoemde bestand: "prefs.js". Firefox maakt dat bestand gewoon weer aan (zeker na een nieuwe installatie) en dan zou het goed moeten gaan!

wie weet dat dat mij gaat helpen..
ben al met pc naar de winkel geweest, die man daar die helt latijd heel goed, mar wist het nu ok even niet meer. hij gaat hem nu waarschijnlijk weer helmaal resetten naar fabrieksinstellingen.
maar zal dit nog even proberen..
word al behoorlijk wanhopig...
btw ook al systeemherstel (naar systeempunt van vorige week) gedaan...

Grrrr!!! ook dit helpt gewoon niet.. heb al even gebeld met de winkel waar hij vandaag komt, donderdag gaan ze er naar kijken en waarschijnlijk weer terug zetten op de fabrieksinstellingen!

Laatst bewerkt:
iedereen bedankt!
wat er precies gebeurd is weet k nog niet, maar vanochtend is mijn pc opnieuw geïnstaleerd, dus hij doet het weer zo als het hoort te zijn!!

bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan