Mozilla Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

MVANDEVORST

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2006
Berichten
182
Ik hanteer mozilla firefox versie 3.6.13.
Inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord op de site van www.ing.nl is geen probleem. Alle desbetreffende overzichten zijn beschikbaar. Alleen de betaalopdracht geeft een probleem. Laden hiervan blijft voortduren en uiteindelijk wordt de opdracht niet verzonden. Dit probleem doet zich voor van het ene op het andere moment.
Dezelfde optie in IE geschiedt probleemloos. Wat kan hiervan de reden zijn?
Wat in deze te doen. Misschien dat iemand mij van advies kan dienen.
Dank en groet,
Vorsje.
 
Je zou kunnen overwegen naar de beta van Firefox 4 over testappen. Ik denk dat het probleem daarmee is opgelost.
Gewoon even googlen op " Firefox 4 beta download"

Luck
 
Dat overstappen naar de beta van Firefox 4 het probleem zou oplossen is natuurlijk klinkklare onzin ;)

Probeer dit eens:

Vaak kunt u problemen met het 'Autorisatiescherm' onder Mozilla Firefox
verhelpen een aantal aanpassingen in Mijn ING Bank te doen. Dit doet u als
volgt:
- Klik op 'Mijn instellingen'.
- Klik op 'Communicatie'
- Kies bij het ‘Gewenste autorisatiescherm' voor 'Java Applet'.
- Klik op 'Opslaan' en vervolgens 'Ok'.

Als u na het klikken op 'Verzenden' de vraag krijgt of u het
'Autorisatiescherm' van de ING Bank wil downloaden, kiest u 'Ja'.

Bij een opdracht kan het 'Autorisatiescherm' ook tegengehouden worden door een
virusscanner of firewall. Om dit uit te sluiten kunt u deze tijdelijk
uitschakelen.

Tardis
 
Heb suggestie uitgevoerd, zonder resultaat.
Heb vervolgens gekeken of het probleem zich blijft voordoen na start van firefox in de Veilige Modus en dat is het geval. Het probleem wordt dus niet veroorzaakt door een extensie of thema. Tevens heb ik geprobeerd te kijken of er problemen met de plug-ins zijn. Nadat ik deze tijdelijke allemaal heb uitgeschakeld bleef het probleem nog steeds bestaan.
Als leek weet ik nu niet meer wat ik nog zo kunnen doen. Wie van jullie wel?
Ben heel benieuwd.

Groet,
Vorsje.
 
Ik zou dan even kontakt opnemen met de helpdesk van de ING.

Tardis
 
Ik heb contact gehad met de Helpdesk van ING. Men zegt doorleuk: "met dit probleem moet je bij Firefox zijn, of anders bankier je toch via IE als daar het probleem zich niet voordoet". Dus hier word ik niet wijzer van.
Ik heb Firefox verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar ook dat biedt geen soulaas.
Het probleem is dat wanneer je een dergelijk probleem aan Firefox wil voorleggen, dat het in het Engels moet. Nou ja, dat is echt niet aan mij besteed.
Voor mij houdt het op en er zit denk ik niks anders op dan maar te bankieren via IE.
Jammer, ik heb al lang via Firefox gewerkt en altijd zonder problemen.
Van het ene op het andere moment worden geconfronteerd met zo'n probleem blijft
in ieder geval erg zuur.
 
Helaas blijft het probleem voortduren.
Inloggen op de site van ING is geen probleem, maar het verzenden van een betaalopdracht lukt alsmaar niet.
De opdracht blijft laden en wordt uiteindelijk dus NIET verzonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan