Mozilla linkt homepagina menzis naar altavista

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinette

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Heb het volgende probleem: Ik gebruik moziila en nu wilde ik naar Menzis.nl en dat lukt ook alleen verdwijnt ie binnen een paar seconde en krijg ik een engelse startpagina altavista of de starpagina van incredimail.Kreeg eerst een bericht dat mijn pagina beveiligd werd, heeft ie nog nooit gedaan! Heb inmiddels de cookies en de buffer geleegd maar dit helpt niet. Heb ook IE daar kan ik wel gewoon op menzis.

Wie weet wat ik hier aan kan doen?

Oke is ga aan de slag.Kan me nauwelijks voorstellen dat er een virus in zou zitten, vooral omdat t maar op 1 site is en dan ook nog alleen de homepagina hiervan en ook nog alleen op mozilla.Maar kijken kan geen kwaad dus word vervolgd.

Super AntiSpyware vond 51 adware tracking cookies en die zijn inmiddels verwijderd. hierna heb ik weer even gekeken of het geholpen had maar helaas het is nog steeds het zelfde.Heb inmiddels mijn pc terug gezet naar 8 juli maar ook dat helpt niet.Wel gaat ie nou niet meer naar altavista maar naar startpagina v incredimail.Krijg daarna gelijk een schermpje met wilt u uw site beveiligen, je kunt ook kiezen voor instellingen. Dacht zal het even kopieren zodat ik hier kan laten zien maar het verdwijnt te snel vanzelf dat ik niet verder kwam dan selecteren en nu komt ie niet meer terug.Ook dit lost niets op hij blijft gewoon niet op de homepagina van menzis staan.

Laatst bewerkt:
Gelukkig ik heb het zelf weer gefikst! Domweg Mozilla verwijderen en opnieuw er op zetten.

In iedergeval Snijworst bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan