Mozilla

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitohond

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2005
Ik heb een mozilla firefox brouwser, die het goed deed, plotseling was alles ij het spaans. Ik dacht, geen probleem, ik verwijder het en download het opnieuw. Maar wat ik ook doe, hij komt steeds weer in het spaans, terwijl ik duidelijk de nederlandse versie download. Ik heb ik het uit het register verwijderd, ik dacht misschien is dat de oorzaak, maar nee, niets helpt.
Wel een keer of zeven gedownload, maar het blijft spaans. Ik heb windows XP home.
Wie weet wat er aan de hand is???? gaarne U advies. Met vr.gr. sitohond:shocked:

ga eens via extra naar
opties
geavanceerd
algemeen

dan naar beneden bij talen op de button kiezen klikken en kijk eens of daar wel nederlands staat aangevinkt.

ga eens via extra naar
opties
geavanceerd
algemeen

dan naar beneden bij talen op de button kiezen klikken en kijk eens of daar wel nederlands staat aangevinkt.

waarschijnlijk is het probleem dat hij geen spaans kan en dan weet hij ook niet wat wat is dus ikzal het wel ff voor hem in een vertaalmachine stoppen ofzo

en bij algemeen staat geen talen btw

Laatst bewerkt:
o dan heb ik een andere firefox.:o

onder geavanceerd - algemeen staat bij mij helemaal onderaan talen.

Maar bij TS niet, want daar staat het dus in het Spaans....

Alles geprobeerd, maar niets help, ik heb nu maar een andere start pagina genomen Iedereen bedankt voor de moeite. Groetjes sitohond

Hoezo startpagina.......die is toch aan te passen.
ik begreep dat heel firefox in een andere taal was geinstalleerd.

kun je anders eens een afbeelding hier plaatsen.

Hi pup, ik zal proberen een voorbeeld toe te voegen, ik weet niet of het lukt, volgens mij werkt het niet, groetjes sitohond:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan