MP 3 program

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cheeta is niet zo onbekend en vrij handig te hanteren. Het andere program dat hier wordt aangegeven ken ik niet maar ziet er wel "professioneel" uit.
 
Met profesioneel bedoel ik dat in dat program veel meer zit dan alleen rippen, maar je hebt gelijk ik hoef alleen maar te rippen in dit geval.
 
CDex werkt bij mij nog steeds niet perfect. De data gegevens voor wat betreft Artist, song etc. ript hij wel maar de muziek zelf niet. Wat doe ik nog fout??
 
Omdat je nog steeds WMP niet gebruikt om te rippen terwijl dat zo makkelijk werkt:confused:
 
Nooit geweten dat je met Winamp kunt rippen. Apart from that..CDex ziet er goed uit en vraag me af wat er mis gaat.

Heb trouwens nog een bijkomend probleem. Bij het afspelen van albums zie je (via cheetah en Nero) bij elk nummer een hele rits aan info in je display (autoradio). Zoals album info the best of etc. Terwijl ik alleen na het begin de artiest en nummer wil zien.
 
Nee, niet Winamp maar de Windows Media Player :D

Andere programma ken ik niet vandaar dat ik je er niet verder mee kan helpen.
Maar ik blijf zeggen...probeer WMP eens.
En nu hou ik echt op....
 
Zelf heb ik CDex versie 1.51.
Kijk eens bij options > settings en wat er bij Encoder staat (tablad Encoder). Bij mij staat deze op Lame MP3 Encoder, en hij doet het goed.

Zet hier anders even wat belangrijke instellingen neer (of pm even wat screenshots). Kan ik even vergelijken voor je


Succes!
 
Daar staat ie bij mij ook op. Het vreemde is dat hij hem klaarblijkelijk wel omzet in MP3 alleen hoor ik geen muziek. Zie alleen de artiest en titelnummer. De bestandsgrootte is geen 8000 kb maar 1500 of zo. Dat valt wel op. In de screen zie ik alleen dat ie van WAV naar audio file gaat.
 

Bijlagen

  • MP3.JPG
    MP3.JPG
    84,5 KB · Weergaven: 10
Probleem is nu opgelost. Heb alles eraf gegooid en er weer opnieuw opgezet. Kennelijk heeft ie de 1e keer niet alles meegenomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan