Mp man windows notebook nt 14 geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

remly

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Beste lezers,

Doordat ik windows 10 opnieuw geinstalleerd heb op mijn MP MAN Windows Notebook NT14 doet mijn geluid het niet meer. Er staat zo een rode kruis door de luidspreker icoontje in mijn taakbalk.

Wie weet welke sounddriver ik kan downloaden.

Alvastbedankt

Dank u voor de link helaas hiermee lukt het ook niet. Dit is een rare laptop!

Het betreft een netbook, geen lap-top.
Ding heeft ook maar 32 Gb opslag ( eMMC flashchip )
Zet eens een link van Speccy naar het hardware-overzicht hier neer..?
Dan kunnen we tenminste zien om welke geluids-chip het gaat die erin zit...

Hoe je die link verkrijgt:
Web-link hardware-overzicht : na installatie Speccy starten, wacht tot het openingsscherm alle onderdelen laat zien ( kan even duren ).
* Klik daarna op "Bestand"=> "Publiceer" => OK => bevestig en dan verschijnt de link naar het systeem-overzicht.
Kopieer en plak deze link in je volgende bericht.

Wazig apparaat die netbook, Speccy zegt "No audio card detected", dus dan houdt het voor mij op.....ben geen helderziende.
Misschien moet je overwegen om een echte laptop aan te schaffen...kost wat meer maar dan heb je ook meer, werkt vlotter en prettiger.
De netbook heeft maar 2 Gb ram waarvan 85% in gebruik is, je hebt dus vrijwel geen geheugen vrij om programma's uit te voeren..

http://www.mpmaneurope.com/en/windows-notebooks-/280-netbook-windows-.html
Geen drivers, alleen handleiding.

Je zult dus Windows 10 moten dwingen om naar updates te zoeken.

Helaas te laat, maar ben het met Scrapheap eens, 2GB is erg krap en dan ook nog maar 32GB opslag waar je zo door heen bent met Windows 10.
Heeft dat systeem nog een recovery optie zodat je weer terug kan naar zoals je hem gekregen hebt?

Erg vervelend.

Edit: Je hebt wrd de verkeerde windows 10 er op gezet...

In speccy staat: Operating System Windows 10 Enterprise 32-bit

Hier staat: Windows 10 Home 32-Bit
https://blog.notebooksbilliger.de/test-guenstiges-einstiegsnotebook-mit-14-1-zoll-fullhd-display/

Mss is die driver dus niet aanwezig in de Enterprise editie... das zakelijke Windows 10, niet bedoeld voor dit soort low end netboekjes...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan