mp3 afspelen en stoppen in flash

• Onderwerp starter Onderwerp starter Epic
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Epic

Hoofdbeheerder
Forumleiding
Hoofdbeheerder
Lid geworden
10 jan 2002
Besturingssysteem
openSUSE Tumbleweed
Office versie
LibreOffice
Hoi,

Ik heb een flash-document die ik probeer aan te passen naar mijn eigen wensen. Ik weet niet zo veel van flash, ik krijg hem dus ook niet aan de gang. Ik wil via een play-knop en een stop-knop een mp3-tje afspelen.

Dit is de .fla die ik bewerkt heb.

Wie wil er even naar kijken om te achterhalen wat ik fout doe?

Alvast bedankt!

// Edit: bestand verwijderd

Laatst bewerkt:
In het flashdocument doe jen iets fout hoor.
Het probleem is dat de mp3 niet op de locatie staat waar het flashdocument het zoekt.

Dit is de plaats waar die gaat zoeken : http*:*//*www*.*vanilla-ninja*.*nl*/*discografie*/*Traces%20Of%20Sadness*/*01.mp3
(Ik heb hier wel sterretjes moeten tussen plaatsen om het niet als url te laten weergeven.)
Zorg ervoor dat de mp3 weldegelijk daar staat, of geef een andere plaats in je flashdocument op waar die effectief staat.

Ik heb de flash geprobeerd met een mp3 van een andere website, en het werkt. :thumb:

Succes : Jeroen.

Bedankt voor de tip! Het bestand stond wel op de juiste plek alleen had ik de mp3's geblokkeerd via een .htaccess-bestand :o. Het werkt nu wel in IE, maar niet in Opera of Firefox. heb je daar misschien nog een tip voor?

Is de plugin van flash voor opera en firefox geïnstalleerd? Normaal zou het ook moeten werken, want de als je flashplayer haalt zit die er toch bij? Ik kan mis zijn hoor.
Anders heb ik er geen idee van. :(

Greetz : Jeroen.

Plugin's zijn geinstalleerd, ik hoor wel de eerste seconde van de mp3, maar dan stopt hij. Ik zoek nog wel even verder op het web. Bedankt voor de hulp.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan