MP3 afspelen op DSI-XL met Moonshell

Status
Niet open voor verdere reacties.

snijworst

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Mijn zoon heeft een NDSi-XL. Deze heeft 2 ingangen; één voor spelcasettes en één voor SD-kaartjes. Op zijn DSTTi-kaart heb ik Moonshell gezet waarmee mp3's af te spelen zijn.

Nu wil ik mp3's op de SD-kaart zetten en die afspelen met Moonshell die op de DSTTi staat. Dit krijg ik niet voor elkaar. Weet iemand of dit überhaupt wel of niet mogelijk is?

MP3's die net als Moonshell op ds DSTTi staan kan ik wel afspelen.

Het enige wat je hoeft te doen is de mp3 bestanden op het sd kaartje zetten en dan kan je bij het opstarten van de ds de moonshell functie aanklikken en dan kan je de mp3's afspelen.

Helaas, dat werkt alleen wanneer de mp3's op de dstti kaart staan. Mp3's op de sd-kaart in het sd-slot worden door moonshell niet gevonden, laat ik het zo zeggen; ik kan vanuit moonshell het sd-slot niet selecteren....

Nee klopt moonshell werkt alleen op flash kaartjes omdat het homebrew is en aangezien de nintedo ds xl alleen aac of 3gp afspeelt kan je geen mp3 afspelen die op in het sd slot van de nds xl zitten. Je kan een aac of 3gp converter downloaden zodat je mp3 in aac of 3gp omzet of je mp3 bestanden op je DSTTi zetten.

Had je wel meegekregen dat Moonshell op de dstti kaart staat, daar naar behoren werkt en ook mp3 afspeelt die eveneens op de dstti kaart staan?

Jij wilt dus zeggen dat moonshell, die op mn dstti kaart staat, aac kan afspelen die in het sd-slot zitten?

Ik weet het niet zeker maar ik denk dat je moonshell niet kan gebruiken om mp3's afstespelen die in het sd slot zitten.
Je kan wel aac of 3gp afspelen met de nds xl zonder moonshell.

Ik ben nu mp3 naar aac aan het omzetten met switch.Aac gemaakt met FormatFactory werden niet herkend. Afwachten

AAC op het sd-slot gemaakt met Switch worden niet gevonden.:(

Vreemd maar het is ook mogenlijk om gewoon als je mp3 wil luisteren de andere sd kaart in de dstti te stoppen is dat niet een oplossing?

Vreemd maar het is ook mogenlijk om gewoon als je mp3 wil luisteren de andere sd kaart in de dstti te stoppen is dat niet een oplossing?

Alleen als moonshell daar ook op staat.
Het hele nut van het sd-slot lijkt me een beetje te ontgaan...

Ja dat klopt want via het sd slot kan je eigenlijk alleen aac of 3gp afspelen.

Dat schijnt zo, alleen ga ik het hier niet voor elkaar krijgen. AAC in het sd slot worden niet gevonden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan