mp3 in powerpoint 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbolland

Verenigingslid
Lid geworden
5 jul 2001
Hallo,
Is er iemand die mij kan uitleggen in jip en janneke taal hoe je een mp3 bestand kan toevoegen in powerpoint 2010?

Ik heb al een presentatie van 21 dia's maar de muziek speelt alleen in de 1e dia af en stopt dan en ik wil
dat het zelfde nummer afspeelt over de 21 dia's.

Ik heb ook al geprobeerd om het in een wav te zetten maar dat wordt te groot om het via email
te versturen en het speelt alleen af in de 1e dia.

Ik lees wel hier over oplossingen van versies 2003, 2007 maar geen 2010.

Heeft iemand een goede uitleg?

Bedankt voor je reactie,
Ik kan starten op Afspelen nergens vinden.
En de uitleg van je link kan ik de "Hulpmiddelen voor de audio het tabblad Afspelen" ook niet vinden.

Ik heb het voor elkaar.
Alleen heb ik een map gemaakt waar zowel de PPS en de mp3 in staat, dus 2 bestanden.
Met de opmaak van audio toevoegen moet je verwijzen naar dezelfde map.

Ik kan de mp3 niet integreren in de PPS zodat in EEN bestand over heb die ik kan versturen via email.

Heeft iemand een idee hoe dat wel kan, zodat je 1 bestand (de PPS MET muziek) overhoud?

Hoi,

Toch raar dat je die opties niet ziet in 2010. Moeten er in principe wel zijn getuige de screenshots. Heb zelf geen 2010 dus kan niet voor je kijken helaas maar begrijp dat je het inmiddels voor elkaar hebt :thumb:

Nu gebeurt het volgende,
Ik heb alles op een usb stick gezet en het gaat prima zolang ik het maar op m'n eigen pc afspeel.
Op een andere pc heb ik weer geen muziek.
Ik heb de usbstick leeggemaakt en daarna alleen de mp3 erop gezet.
Daarna alleen de pps erbij gezet zonder de muziek.
Nu ga ik alleen van de usbstick werken.
Ik start powerpoint op, en dan laad ik de pps van de stick en dan voeg ik pas de mp3 toe
zodat de pps weet waar die staat.
Ook nu heb ik geen muziek bij de de pps.
Het mp3 nummer staat daadwerkelijk op de stick en is 4mb.

rararara

Hoi Rob,

Ik denk dat je hiervoor beter een nieuw topic kan maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan