mp3 in .pps meesturen en direct klinkend bij openen bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroenpouw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jan 2012
Ik krijg per mail soms de meest flauwe en eenvoudige powerpoint presentaties die bij het openen ook direct een songtrack afspelen.
Alleen krijg ik het zelf met geen mogelijkheid voor elkaar om zelf zo'n powerpoint te maken waarbij de muziek direct speelt bij het openen. Je wordt geacht het .mp3 bestand mee te sturen en de ontvanger dient het dan eerst zelf te linken. Maar hoe kan het dan dat ik powerpoints ontvang waarbij dat niet hoeft!@!
Ik zou ze graag willen uploaden, maar de uploader geeft aan dat 'ie dat niet kan:evil:
Ik heb het al geprobeerd om via allerlei extenties te exporteren. Een .wav importeren (lukt ook al niet).
Ik gebruik een Mac, en op school probeerde ik leerlingen dan maar te laten zien dat je wanneer je het als filmpje wil exporteren je de backgroundtrack erbij kunt uploaden, maar dat was geen optie op de machines op school (windows).
Iemand enig idee of het dus wel mogelijk is om dat in één keer te doen, met één klik het bestand te openen is waarbij alle geluid is ingebakken in het bestand?

toch gelukt

Wanneer je het .mp3 bestand invoegt via 'invoegen' -> 'Audio' -> 'Audio uit bestand' wordt het bestand direct aan de Powerpoint presentatie gekoppeld.
Check wel of de optie 'koppelen aan bestand' niet staat aangevinkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan