MP3 kwijt help

• Onderwerp starter Onderwerp starter reza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

reza

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2001
hallo allemaal

ik heb met mijn domme kop de partitie van mijn 40g hd verwijdert en vervolgens opnieuw windows xp er op geinstalleerd maar nu kom ik achter dat al mijn mp3's en foto's ook weg zijn en ik wil ze graag terug hebben wie weet met welk programma ik mijn mp3's terug kan halen heb deze programma ONTRACK.EASYRECOVERY.PRO v6.10 al geprobeert maar wil niet weet iemand hier beter help AUB

groetjes Reza

Als de partitie verwijderd is, en opnieuw aangemaakt, plus overschreven met een nieuwe installatie van Winidows, ben ik bang dat je alles kwijt bent.

reza zei:
zeg dat aub niet mijn vrouw maat gegaakt van mij
tsja, je wou tenslotte met een schone lei beginnen, neem ik aan. En dat heb je gedaan door alles te verwijderen en opnieuw te installeren, je hebt de boel toch geformatteerd?

Laatst bewerkt:
Als je bestanden 'verwijdert'van een harde schijf staat de werkelijke data er nog op en is het vaak terug te halen met een datarecoveryprogramma. Mits de data niet is overschreven met andere bestanden.

Bij het aanmaken van een nieuwe partitie tijdens de installatie van XP wordt vaak deze partitie geformateerd. Data terughalen wordt dan lastig.

Er zijn bedrijven die het kunnen.. Maar dat kost centen.

Opnieuw downloaden die mp3-tjes dan maar?

Goede tip:

Maak altijd meerdere partities aan!

Op c: zet je windows XP en je programmabestanden

Op d: zet je de map Mijn Documenten en bijvoorbeeld je mailbox

op e: zet je alle overige data.

Loopt er dan een keer iets vast in XP hoef je alleen c: te formateren en heb je alle andere data nog.

Laatst bewerkt:
ja bedank jongens ik ga proberen jullie horen het

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan