Ik heb jouw thread op het forum gelezen.
Vervang in je configuratiefile alles wat er staat door dit:
$filename(txt,utf-8)$loop(%_path%)$num(%track%,2) $left(%title%$repeat( ,30),30) $left(%artist%$repeat( ,20),20) $right($repeat( ,8)%_length%,8)
$loopend()
$right($repeat( ,67)%_total_time%,67)
Ik heb met opzet de toegevoegde cijferwaarden groot genoeg genomen met als "voordeel" dat je deze normaal niet direct gaat moeten aanpassen.
Dit heeft echter als "nadeel" dat bij liedjesnamen en artiestnamen die heel klein zijn, deze vrij ver uit elkaar zullen staan.
Indien dit storend is kan je de cijferwaarden verkleinen waarbij je normaal enkel maar de cijferwaarden in $left(%title%$repeat( ,30),30) en $left(%artist%$repeat( ,20),20) zal moeten verkleinen.
Bijvoorbeeld naar $left(%title%$repeat( ,20),20) en $left(%artist%$repeat( ,15),15)
Met extreem grote liedjesnamen en artiestnamen zal je de waarden dan moeten verhogen maar zoals gezegd, heb ik ze groot genoeg gezet zodat dit in de meeste gevallen niet direct nodig zal zijn.
Indien je deze cijferwaarden verkleint of vergroot, zal je ook de cijferwaarden van $right($repeat( ,67)%_total_time%,67) met het zelfde totaal aantal moeten verkleinen of vergroten om de mooie uitlijning van de totale tijd onder die van de tijd van elk van de liedjes te bewaren.
Bij de bovenstaande verkleining bijvoorbeeld zal je de cijferwaarden voor de totale speeltijd dan moeten verkleinen naar $right($repeat( ,52)%_total_time%,52).
Ik denk dat je vervolgens best zal afdrukken vanuit kladblok zelf want de uitlijning gaat blijkbaar verloren als je de tekst gewoon kopieert vanuit het txt-bestand naar bijvoorbeeld een Word-document.