MP3 Naar MIDI

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlekje513

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jul 2013
Zou iemand me a.u.b. kunnen helpen met een MP3 naar MIDI Converter te vinden? Ik heb niks kunnen vinden... Ik wil trouwens hier niet voor betalen.

Laatst bewerkt:
Dat is niet zo eenvoudig. MIDI is in principe bladmuziek, MP3 is een geluidsopname. Als zoiets bestaat is het waarschijnlijk niet eenvoudig in gebruik en gratis, maar ik kan me vergissen

Ik ken hier twee programma's voor. Ze zijn beiden niet gratis:

IntelliScore Audio to MIDI Converter
WIDI Recognition System

Het eerste programma heb ik nog niet geprobeerd. Het tweede programma wel en daar kreeg ik alleen maar crashes mee. Het invoeren van een MP3-bestand ging goed, het programma kon het bestand lezen en er een grafiek van maken, maar kreeg het niet voor elkaar om een MIDI-bestand uit te voeren.

Overigens: normaliter wordt een normaal audiobestand naar MIDI omgezet door een geluidstechnicus die a.h.w. het gehele audiobestand uit elkaar haalt en het MIDI-bestand van de grond af opbouwt, al met al een zeer complexe bezigheid.

Laatst bewerkt:
Sorry maar welk zou ik moeten downloaden? Het zijn er erg veel.

Stuur je mp3-bestand maar, dan ik het voor je omzetten naar midi.

Helaas kon ik het bestand niet kleiner krijgen. (32 MB!).

Maar er zijn verschillende programma's te vinden op het internet die mp3 bestanden kunnen omzetten naar MIDI ;)

Laatst bewerkt:
Erg bedankt, maar helaas. Hij kan hem niet extracten want; Corrupted, not readable of incomptable file format.

Gebruik het programma "WIDI Recognition System" om bestanden naar midi te converteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan