MP3 niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

colombianita

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
ik heb een prob : als ik me mp aansluit op me pc staat er
dat het ubs apparaat niet herkenbar is en op "deze computer" is het ook niet zichtbaar
ik heb hem al ong. 1 jaar of meer en had er nooit prob mee.
wrm wordt het opeens niet mer herkend?

->
Welke MP3 speler? eNOM EMP-500 *heb geen cd erbij gekregen om het te insta.*
Ander USB porten proberen? Dan word het nog steeds niej herkend
Welke windows versie? Xp pro

alvast bedankt voor jullie hulp :P

Word die speler wel op een andere computer herkend?

Wat voor melding krijg je dan als je dat aantoets, welke mediaplayer heb je op het systeem staan.

Hoeveel USB-poorten heb je en hoeveel USB-apparaten zijn daar op aangesloten? Werk je met Hubs waaraan meerdere USB-apparaten hangen?

Hoeveel USB-poorten heb je en hoeveel USB-apparaten zijn daar op aangesloten? Werk je met Hubs waaraan meerdere USB-apparaten hangen?

Heb 2 USB-poorten voor en 4 achter ;
achter zyn 3 dinge aangesloten (printer,muis/toets.b)
voor helemaal nix ; daar doe ik soms gwn cam / mp in

Laatst bewerkt:
en de mediaplayer die ik gebruik is gwn wmp11
maar dat heeft tog nix mee te maken met mp3 die niet herkend wordt ? :
Op welke manier zet jij dan de mp3-muziekbestanden op je mp3-speler?

NB: Rechtsklik op de USB-controller met Onbekend apparaat en kies voor Installatie ongedaan maken. Herstart de PC, als het goed is zet Windows de goede controller weer terug.

NB: Rechtsklik op de USB-controller met Onbekend apparaat en kies voor Installatie ongedaan maken. Herstart de PC, als het goed is zet Windows de goede controller weer terug.

vroeger moest ik gwn me mp3 aansluiten en dan die bestanden daar na toe slepen
klaar :D maar jah ik ga zo meteen me pc herstarten kyken of die het dan wel doet

heb dus gedaan en er stond new hardware enzo maar ging te snel kon niet alles leze
maar nadat stond er meteen vn ja onbekend hardware kan het ... niet herkenen .. :confused:

Je kunt je USB-poorten allemaal resetten. Soms helpt dat.
Haal alle USB-kabels uit de poorten en herstart de PC. Als Windows weer is geladen, sluit je Windows en de PC af, haal ook de netspanning van de PC.
Wacht ongeveer 20 seconden, sluit alleen de mp3-speler aan en start de PC weer op. Wordt de speler nu wel herkend?

Bij ja, sluit de PC af en sluit de overige USB-apparaten weer aan. Start de PC.

Bij nee, zoek de drivers van je moederbord op en installeer de controllers/drivers voor de chipset opnieuw (die drivers staan op een CD die je bij de PC hebt gekregen).

Als dat allemaal niet helpt, laat dan de mp3-speler nakijken, misschien heeft hij een defect. Kun je die speler resetten?

Je kunt je USB-poorten allemaal resetten. Soms helpt dat.
Haal alle USB-kabels uit de poorten en herstart de PC. Als Windows weer is geladen, sluit je Windows en de PC af, haal ook de netspanning van de PC.
Wacht ongeveer 20 seconden, sluit alleen de mp3-speler aan en start de PC weer op. Wordt de speler nu wel herkend?

Bij ja, sluit de PC af en sluit de overige USB-apparaten weer aan. Start de PC.

Bij nee, zoek de drivers van je moederbord op en installeer de controllers/drivers voor de chipset opnieuw (die drivers staan op een CD die je bij de PC hebt gekregen).

Als dat allemaal niet helpt, laat dan de mp3-speler nakijken, misschien heeft hij een defect. Kun je die speler resetten?

jah me mp kan ik resseten en dat heb ik ook gedaan enzo maar nix
en heb toen ik de pc heb gekocht nooit een cd gekregen van xp :S
dus hoe moet ik nu die drivers downen of wat moet ik nu gwn doen
zodat me mp3 weer word herkent want het prob zit aan me pc :S

Download en installeer Everest. Kijk in Everest bij Moederbord, weer Moederbord en dan in het rechtervenster Moederbordnaam. Zet dat in je antwoord.

Edit: heb je nu dat resetten van de USB's gedaan?

Laatst bewerkt:
Download en installeer Everest. Kijk in Everest bij Moederbord, weer Moederbord en dan in het rechtervenster Moederbordnaam. Zet dat in je antwoord.

Edit: heb je nu dat resetten van de USB's gedaan?

jup heb ik gedaan maar nix en de Moederbordnaam MSI RS482M2/RX482M2 (MS-7093)

Download de chipset-drivers van de site van je moederbordfabrikant MSI. Unzip het bestand en dubbelklik op het exe-bestand. Volg de aanwijzingen op het scherm.

Download de chipset-drivers van de site van je moederbordfabrikant MSI. Unzip het bestand en dubbelklik op het exe-bestand. Volg de aanwijzingen op het scherm.

aight is goed zal ik doen maar uhm wat moet ik nou alles downen ?
want bij de eerste site kan kiezen vn download1/2/3/4 denk dat het niej uit maakt welke tog? maar bij de andere site .. wat moet ik daar downen Realtek 10/100 LAN Drivers ? of wat ? want daar kan je egt veel dinge downen

Sorry, onduidelijk van mij. Op de eerste site één van de vier pakken.

(De tweede site is alleen om je te laten zien waar ze vandaan komen. Heb je ooit een driver nodig, dan kun je daar naar toe.)

Sorry, onduidelijk van mij. Op de eerste site één van de vier pakken.

(De tweede site is alleen om je te laten zien waar ze vandaan komen. Heb je ooit een driver nodig, dan kun je daar naar toe.)

maakt niej uit :D maar tnx eh nu ff chekken of die het dan doet :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan