Mp3 op DVD zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pietjevanstien

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2012
Berichten
50
mijn vraag is , Hoe kan ik Mp 3 s op een DVD zetten is hier een programma voor het liefst een gratis. B.V.D. Pietjevanstien
 
Wat heb je al gevonden? Een beetje zelfonderzoek is wel erg fijn. :)
 
Ik heb vroeger dat is ongeveer 10 jaar geleden een programma gehad maar weet niet meer de naam hier van. je kon er 4 G mp3 mee op dvd zetten en ook voor het branden in een andere volg order zetten,
 
Wat heb je al gevonden toen je zocht op een programma om muziek op DVD's te branden?

CDburnerXP vind ik wel een aanrader.
 
Laatst bewerkt:
Verschillende programma`s gratis programma`s maar deze reageerde niet als een dvd begonnen met opnieuw afspelen steeds voor en aan
 
Je moet dan geen Video-DVD maken maar een Data-DVD.
 
Een data dvd maken.
Ik gebruikte voor dit soort zaken het veelzijdige imgburn.
 
Ik gebruik CDburnerXP en vind dit een mooi, makkelijk programma. Mp.3 als data branden en kies je snelheid. Super programma.
 
Bedankt voor de moeite maar alle aan geboden Programma`s werken niet zo als ik zoek .De dvd `s beginnen niet zo als ik gewend was bij het zelf de liedje als ik gestopt ben .en er gaan er maar 99 op een dvd (in het programma dat ik vroeger had gingen er 1500 op. Maar even goed bedank alle maal voor de moeite.
 
Euhhh 99 nummers lijkt mij veel te weinig op een dvd van 4.7 gb. Ik heb er meer dan het dubbele erop. Alle mp.3 nmrs zijn in 320Kb kwaliteit. Gebrand met CDBurner XP.
 
Programma`s werken niet zo als ik zoek. De dvd `s beginnen niet zo als ik gewend was bij het zelf de liedje als ik gestopt ben .en er gaan er maar 99 op een dvd (in het programma dat ik vroeger had gingen er 1500 op.
Beschrijf eens exact....een voorbeeld van hoe je het met een van de geadviseerde programmas gedaan hebt. Dan zien de veelgebruikers van die software hier wel wat je anders doet...
 
Zoals eerder genoemd is muziek op een dvd zetten niets anders dan een data dvd maken, muziek kan je dan enkel op een pc / dvd / bluray afspelen.
Ik heb dit 1x gedaan en daar hield ik het bij want je kan net zo goed het op een usb of harde schijf zetten want dat kan je nog altijd aanpassen.
Ik heb altijd NERO gebruikt voor om wat te branden, als het voor eenmalig is dan kan je de gratis versie gewoon gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan