mp3 op Nokia 6600 ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joss

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Berichten
225
Ik heb het bericht gelezen van "Onkruid" en heb de GRAVITY player gedownload. (mp3player_6600_ver105.sis)
Kan ik dit bestand met de verkenner op het geheugenkaartje van mijn 6600 kopieeren en zo ja waar moet ik dit dan plaatsen ( welke directory ?)
En mocht dit gaan, kan ik dan hetzelfde doen met een mp3.
Ik zie wel dat er 2 bestandjes op de geheugenkaart staan met sample1.amr.
Die worden afgespleeld met de Nokia Multi Mediaplayer...........
 
beste jos. je kan met gebruik van bluetooth en nokia suite .. gewoon bestanden willekeurig op je gsm zetten.. of het gaat om fotó's mp3 of filmpjes.. alles converteerd dat programma.. dat heb je erbij gekregen neem ik aan.... dan kan je alles `1voor1 beluistern en ook mp3 als beltoon gebruiken(veel mooier natuurlijk dan die polyfoon).

ik hoop dat dit je geholpen heeft
 
PC Suite

Dannygti
Bedankt voor je reactie. Ik heb mij mijn Nokia PC Suite geleverd gekregen, maar ik krijg hem niet "aan de praat" Kennelijk is er een nieuwere versie. Ik ben al aan het bellen geweest met de helpdesk van Nokia.
Die correspondentie loopt nog om dat ik er niet uit ben.
Weet jij of het ook werkt om mp3's af te spelen als ik die gewoon kopieer met de verkenner van XP naar de sd-kaart van de 6600 en zo ja in welke dir ik die dan kan (moet) plaatsen............
 
je moet echt pcsuite gebruiken. omdat dat proggramma alle bestanden converteerd. dus moet echt via dat programma.. ik had ook problemen met verbinding. maar na ff ***** moet het wel lukken..

gr.
 
nokia en mp3

Ik ga het allemaal nog eens verwijderen van mijn comp en opnieuw instaleren ( 3e keer) Ik hoop dat het nu wel eens gaat lukken.............
Bedankt voor je reactie. Mogelijk val ik je nog eens lastig......
 
ik hoor het wel :cool:

suc6 ermee.. zorg eerst voro bluetooth connectie... met je foon..

dan pas pcsuite aan doen.. suc6:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan