MP3 openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jmeeuwse

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2000
Hallo,
Iets vreemds opeens. Sinds kort, wanneer ik op een site een MP3 aanklik, opent de Windows Media speler levensgroot in mijn browserscherm ( lijkt als een webpagina, kan er verder niets mee )
Voorheen opende altijd WinAmp wanneer ik dit deed.
Bij aanklikken van een MP3 bestand op de schijf opent wel netjes de WinAmp speler.
Iemand een idee want nu is de enige manier te kiezen voor " doel opslaan " en het daarna af te spelen.
Dit gebeurt op alle sites die MP3 's erop hebben staan terwijl de extentie wel MP3 is.
Alvast bedankt.
Jaap.

Op de button Media drukken in je browser. (Heb je die niet, kijk dan even bij Beeld -> Werkbalken -> Aanpassen.)

Als het goed is krijg je dan een balk links in je browser. Klik op Mediumopties en dan Voorkeurtypen opnieuw instellen aanklikken en Naar voorkeurtypen vragen uitschakelen

openen MP3

Hallo Chris,
Gek, zeg. Ik zie nu dat de Media button er niet meer is.
Ook bij beeld > werkbalken > aanpassen is in het linker veld ( beschikbare knoppen ) de media knop niet aanwezig, kan dus niet toegevoegd worden.
Jaap.

Nee, bedankt. Heb ik in het verleden wel eens gehad, maar dat kreng maakte de boel zoooo traag.
Na schone installatie van Windows lekker versie 6.4 erop, werkt voor mij prima, al die onzin van versie 9 hoef ik niet.
Jaap.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan