MP3 renamer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivooo_89

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2006
Weet iemand een goede mp3 renamer. Bij het googlen kom ik alleen bestanden tegen die alleen de BESTANDSNAAM aanpassen. Ik wil de TITEL kunnen bewerken, en wel van vele tegelijk. Bij bestanden van 4uonly.** bijvoorbeeld komt achter elke titel @ 4uonly.biz en dat vink 'niet zo mooi' :evil:

Is het nou echt zo moeilijk?:
Het is niet zo moeilijk, maar ik heb het idee dat je niet alle mogelijheden van het programma bekeken hebt.
In: "Haal de tags uit bestandnaam" kan je bijna alles op het gebied van in batch veranderen van tags. Beetje stoeien met %1%2%4 en ----.

Het is niet zo moeilijk, maar ik heb het idee dat je niet alle mogelijheden van het programma bekeken hebt.
In: "Haal de tags uit bestandnaam" kan je bijna alles op het gebied van in batch veranderen van tags. Beetje stoeien met %1%2%4 en ----.

Yes doe het nu met een combi van Tag & Rename van jou en File Renamer die ik al had. Beetje omslachtig maar het lukt zo wel, bedankt:thumb:

En trouwens, ik had de functie %d (waar je delen mee kan wissen enzo) nog niet gezien. Het is ff wennen met al die codes maar dan gaat het ook wel goed!

Bedankt

Ikke nog niet helemaal snappe

En trouwens, ik had de functie %d (waar je delen mee kan wissen enzo) nog niet gezien. Het is ff wennen met al die codes maar dan gaat het ook wel goed!

Bedankt

Hallo,

Ik zit met hetzelfde probleem en heb dat progje gedownload, maar het lukt me (nog) niet om meerdere bestanden tergelijkertijd te veranderen. Oftewel zoals hierbij overal: @ 4UsOnly.biz weg te halen.

Kun je me vertellen hoe het jou nu gelukt is want het is mij dus nog niet helemaal duidelijk!

Hallo,

Ik zit met hetzelfde probleem en heb dat progje gedownload, maar het lukt me (nog) niet om meerdere bestanden tergelijkertijd te veranderen. Oftewel zoals hierbij overal: @ 4UsOnly.biz weg te halen.

Kun je me vertellen hoe het jou nu gelukt is want het is mij dus nog niet helemaal duidelijk!

Open Tag&Rename.
Ga naar Get Tags From Filename.
Vul bij File Name Mask het volgende in: %6. %1 - %2 @%d
Let op! Dit werkt alleen als de bestandsnaam bijvoorbeeld zo is: 01. Artiest - Nummer @4usonly.biz
Anders moet je een beetje klooien met die code's, maar het principe blijft hetzelfde en bij 4usonly is het bijna altijd deze vorm.
Selecteer alle nummer uit het album en druk op Write Tags.
Nu wordt ie al goed weergegeven op je iPod ofzo. Als je filename ook nog mooi wil ga je naar Get Name From Tags en voer je dit in %1 - %2
Als het album @4usonly.biz bevat moet je naar de middelste tabblad, en daar album aanvinken en dan de naam typen van het album zonder @4usonly.biz, alles selecteren en op Safe Tags drukken.

Tip: Gebruik eerst PREVIEW bij alle stappen om te kijken of het doet wat je wil.

Ik hoop dat je er wat mee kan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan