mp3 rocket maakt geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascalbruins

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2007
Berichten
8
mp3 rocket maakt geen verbinding met het internet... het geeft aan dat het wordt tegengehouden door een firewall maar ik heb al bij m'n firewall lopen *****n en hij zou geaccepteerd moeten worden.
dit probleem heb ik ook met limewire maar dat programma heb ik van de computer gegooit.
ik heb dit probleem niet met andere computers wie ik op dezelfde internet aansluiting aansluit.
wie kan me helpen?
 
En Firewall al helemaal uitgezet?
 
Laatst bewerkt:
ja, ook al geprobeert. maar het hielp niks. ik heb de antiviris al helemaal verwijdert en de firewall uitgezet maar dan nog kan hij geen verbinding maken.
 
heb net frostwire geprobeert (ook een limeware achtig downloadprogramma) maar die doet het ook niet...
ik heb bearshare op m'n computer staan maar daar kun je niet alles mee downloaden. (die maakt overigens wel verbinding) en van bittorrent snap ik helemaal niks en utorrent precies t zelfde...
weet iemand een oplossing voor het limewire/mp3 rocket/ frostwire probleem?
 
niemand?

weet iemand dan een ander goed downloadprogramma? ik heb bearshare al op mijn computer staan en van bittorrent snap ik niks.
 
Ares vind ik de beste, maar ik denk dat die ook geen verbinding gaat maken.
Een stukje naar boven staat een link en als je die na leest vind je mogelijk een oplossing.
Bij mij werden de verbindingsproblemen opgelost door het mac adres van de ethernetkaart
naar mijn router te klonen, waardoor je een nieuw ip krijgt.
Je moet dan wel een router hebben, of 2 netwerkkaarten in je computer.

suc6:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan