MP3-speler aan en uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shibby

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2006
Waarschijnlijk zal niemand het weten (met alle respect, of diegene is een genie). Maar ik heb een huge probleem met mijn Qware Beatzkey!FM (QW MP-002).
Als ik hem aanzet, zonder dat hij in mn computer zit, verschijnt het volgende bericht in mn schermpje: 0 02 / 00'16'' / OFF. ''0 02'' verschijnt niet langer dan 1 seconde in beeld, ''00'16'' '' verschijnt 4 seconden in beeld, en daarna gaat hij dus weer uit.
Hetzelfde gebeurt als ik hem in mijn computer doe; ik doe hem aan, de verwisselbare schijf is even zichtbaar en daarna weer verdwenen.
Formatteren en firmware updaten lukt ook niet omdat hij dus niet aan wilt blijven.
Ik heb al overal gezocht wat het zou kunnen zijn maar niets hielp, en ik vroeg me af waarom nou precies deze getallen?

Iemand een idee?

Ik kan hem trouwens niet inruilen of what so ever want ik heb dat ding al meer dan een jaar.
En hij werkt op een accu, en de accu verwisselen helpt ook niet.

Wat zeggen ze bij de fabrikant?
Heb je daar wel eens contact mee gehad?
Lijkt me een mooie zet om te doen.

Is die usb poort op de PC van het type 2.0? Lijkt op een powerprobleem: accu's aan gort of worden niet goed opgeladen... gaat het groene lichtje wel branden als je hem in een usb poort steekt?

Is die usb poort op de PC van het type 2.0? Lijkt op een powerprobleem: accu's aan gort of worden niet goed opgeladen... gaat het groene lichtje wel branden als je hem in een usb poort steekt?

Heeft niets met de usb poort te maken als je de beginpost leest.
Hij wilt gewoon niet aan, ook als hij niet in de usb poort zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan