MP3 Speler bestanden kwijt..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Digitalhustle

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
13
Hallo mensen,

Ik heb hier een Packerd bell FunKey mp3 van 1GB en ik had er een aantal belangrijke bestanden op staan, maar vandaag had ik mijn (USB)MP3-speler aangesloten en ik ging naar de map van het mp3 en stond opeens 1 bestand, maar bij eigenschappen van het mp3 staat dat er nog 61,5 MB er op staat en ik zie maar één bestand van 4 MB.

Ik wil ze graag terug:eek:

HELP ME PLEAS!
thnx
 

Bijlagen

  • tjahhhh.JPG
    tjahhhh.JPG
    95,8 KB · Weergaven: 44
Ik zou de SmartRecovery van PCinspector eens proberen, kan geen kwaade n je kan gelijk ook zien of je ze terug kan halen, (Kies hierbij dan wel een map die op je HD staat, niet op je MP3speler...)
 
mp3

nu ziet mijn pc niet meer mijn mp3 (komt niet door jou)

ik had wat geklooit met wat instellingen..

iemand een oplossing?
 
es kijken in de usermanual kijken hoe je het ding weer terugzet naar de fabrieksinstellingen. Je hebt toch niet toevallig een FirmwareUpdate gedaan?
 
es kijken in de usermanual kijken hoe je het ding weer terugzet naar de fabrieksinstellingen. Je hebt toch niet toevallig een FirmwareUpdate gedaan?

Ik probeerde FirmwareUpdate te doen maar toen vroeg die updater of ik het goed vind dat het word geformatteerd, ik klikte op nee toen het licht niet van lcd..ik hoor wel eeen geluid dat mijn mp3 word aangesloten, maar ik zie het niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan