MP3 speler converteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijnos

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2004
Hallo,

Ik heb laatst een MP3 speler gekocht( lenco xemio-100)
Hij werkt prima, hartstikke mooi ding.
En toen kwam ik in het start menu dit tegen:: (Start-->Programma's-->Bureau accesoires-->Systeem Werkset-->Conversie programma(FAT32))

Kan ik mijn MP3 speler converteren zodat er meer schijfruimte vrij komt, of zal m'n player dan crashen, omdat de firmware dan gaat flippen:D

En nog een vraagje: Toen ik voor het eerst op mijn MP3 speler keek, stonden er standaard 2 nummers op met SONGTEKST ik heb deze er eigenlijk meteen afgehaald, maar nu vraag ik me af: Wat voor soort bestand had die songtekst: was dat een .DAT .EXE .TXT .BIN .IRC .BIN of wat dan ook.
Weten jullie misschien een programma waarmee ik een songtekst kan maken, of waar ik ze gewoon kan donwloaden?

MVG Stijn.
:cool:

Meer schijfruimte door te converteren naar Fat 32???
Hoe kom je daar nu bij?

Geplaatst door ADSL-er
Meer schijfruimte door te converteren naar Fat 32???
Hoe kom je daar nu bij?
Check de afbeelding
:confused:

Ik weet dus niet of ik het moet doen.
Als ik verder ga staat er: als u zeker weet dat u verder gaat heeft u na het converteren ipv 128MB 164MB (naja, daar komt het op neer)

Oeps, afbeelding niet doorgekomen denk ik....

Bijlagen

• helpmij1.jpg
    helpmij1.jpg
    37,5 KB · Weergaven: 97
Conversie naar FAT32 zorgt ervoor dat je clustersize kleiner wordt en je ruimte beter benut wordt.

Of het verstandig is met je apparaat laat ik buiten beschouwing. Met een SD kaart is het in ieder geval geen probleem.

Thnx adsl.

Heeft er verder iemand nog tips voor het vinden van songteksten voor je MP3 speler?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan