MP3 Speler kan niet formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

0leone0

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Hoi,
Ik heb pas een mp3 die het goed deed, maar sinds kort ging hij niet meer aan (heeft geen display)
Toen ik hem in de computer plugde kreeg ik te zien: "device is not formated" en dan de vraag of ik dat alsnog zou willen. toen ik op nee klikte gebeurde er niks. dus ik dacht dan maar ja. maar toen kreeg ik een melding dat het "its unable to format the device"
En nu weet ik dus geen raad.
Eerst (toen hij nog werkte) was er 1,91 GB vrij en had hij FAT32
Nu is er 0 bytes vrij is hij RAW.
Help please, hoe kan ik hem weer normaal krijgen? :(

Je kan hem opnieuw formatteren. Hiermee verlies je wel de gegevens die eropstaan (al vermoed ik dat die toch al weg zijn). Klik met je rechtermuisknop op de mp3 speler in de verkenner, en kies voor formatteren. Kies dan FAT32, en klik op formatteren. Wellicht dat dit helpt.

Je kan hem opnieuw formatteren. Hiermee verlies je wel de gegevens die eropstaan (al vermoed ik dat die toch al weg zijn). Klik met je rechtermuisknop op de mp3 speler in de verkenner, en kies voor formatteren. Kies dan FAT32, en klik op formatteren. Wellicht dat dit helpt.

Dat de gegevens weg zijn maakt me niet uit. ik wil de schijf alleen opnieuw kunnen gebruiken.

En als ik hem opnieuw probeer te formateren, krijg ik weer dat ie op het laatste moment zegt dat het niet mogelijk is te voltooien met formateren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan