BalkTheScrew77
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 dec 2003
Beste mensen,
Ik heb ongeveer een week geleden een mp3-speler gekocht van een internetbedrijf: www.it2move.com. Al sinds ik de doos opende deed hij het niet goed. Ik deed de batterij in de mp3-speler en alles leek normaal. Toen zette ik de mp3-speler uit. Toen ik de mp3-speler weer aanzette lichtte het schermpje alleen op, er verscheen geen tekst. Dit gebeurde de hele tijd. Als ik echter de batterij er een tijdje uithaalde en daarna weer opnieuw erin deed deed hij het wel 1 keer goed, de mp3-speler startte dan ook vanzelf op. Maar als ik de mp3-speler dan weer uitzette, en weer aanzette gebeurde weer hetzelfde, de display licht wel op, maar er verschijnt geen tekst. Ik heb gemaild naar het bedrijf, maar die zijn op dit moment (ongeveer 3 weken) niet aanwezig. Duw wil ik jullie om hulp vragen. Weet iemand waar mijn probleem aan ligt. Kan het een optie zijn die niet goed is ingeschakelt, of is de mp3-speler kapot?
HELP MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als iets niet duidelijk is moet je het maar vragen
hieronder vind je info overde mp3-speler
Artikel Groep MP3 Flash-speler
Merk NOA
Omschrijving NOA 1002NA 128MB FM Blauw
MP3/WMA Speler met FM Radio
Status, Levertijd Nieuw, voorraad
Prijs iT2Move(incl. btw) € 94,50
Verzendkosten Incl. BTW; Geen verzendkosten!
Model nr. 1002NA-128-B-FM
Wat zoekt u? 128MB
Specificaties Model 1002NA-128-B-FM
Kleur Blauw/Zilver
Geheugen 128MB USB Flash
Ondersteunde Media MP3 en WMA
Ruimte Voor 30 stuks MP3 tracks en 60 stuks WMA
Gebruikersmogelijkheden Muziek en Data opslag
Aansluiting USB Standaard, direct zonder kabel in te pluggen in de USB poort
LCD Display Ja, multilijn grafische back light display
ID3-Tags Ja, weergave naam van artiest en song op display
Back Light Ja, blauw en de intensiteit is instelbaar
Volume Regeling Ja, uitgangssterkte: 5-7mW
Skip Mode Ja, van track naar track
Equalizer Ja, 5 modes: Normal/Jazz/Classic/Rock/Pop
Shuffle Mode(Random Play) Nee
Introductie Mode Ja, eerste 5 seconde van elk nummer kan worden beluisterd
Repeat Mode Ja, 1 nummer kan continu worden herhaald
Repeat All Mode Ja, nadat alle nummers zijn gespeeld, begint het opnieuw
A-B Repeat Mode Ja
Voice Recording Ja, tot 18 uur gesprekken opneembaar
WMA Bestanden Afspeelbaar Ja
Uitbreidbaar Geheugen Nee
Interface USB 1.1 en USB 2.0
Bitrate 970KB/sec lezen en 610KB/sec schrijven
Formaat 90mm x 30mm x 25mm
Gewicht Inclusief Batterij 43,5Gram
Batterij Type Normale AAA Batterij, meegeleverd
Geschatte Speelduur 12 uur
Radio FM Tuner Ja
Ondersteunde besturingssystemen P&P onder W2000 en Win XP. Drivers W98 & WMe meegeleverd
Meegeleverd In Doos Headphones, Batterij, USB Verlengkabel, drivers en software voor het omzetten van uw CD's naar MP3 bestanden.
Uit deze handzame MP3 speler komt uitstekende muziek en hij is dan ook ideaal voor sporters. MP3 nummers zijn gemakkelijk te downloaden van internet en direct via uw USB poort op de 128MB sleutel te zetten. Op deze 128MB kunnen gemiddeld zo'n 30 MP3 tracks of 60 WMA tracks worden gezet.
Daarnaast is het natuurlijk eenvoudig om ook data op de 128MB op te slaan, zodat u uw belangrijkste gegevens altijd bij de hand heeft. Het floppy disk opslag tijdperk is hiermee weer een stapje verder naar het verleden verschoven. Met één alkaline batterij geniet je 12 uur lang van jouw favoriete nummers, waar je ook bent en wat je ook doet.
Ik heb ongeveer een week geleden een mp3-speler gekocht van een internetbedrijf: www.it2move.com. Al sinds ik de doos opende deed hij het niet goed. Ik deed de batterij in de mp3-speler en alles leek normaal. Toen zette ik de mp3-speler uit. Toen ik de mp3-speler weer aanzette lichtte het schermpje alleen op, er verscheen geen tekst. Dit gebeurde de hele tijd. Als ik echter de batterij er een tijdje uithaalde en daarna weer opnieuw erin deed deed hij het wel 1 keer goed, de mp3-speler startte dan ook vanzelf op. Maar als ik de mp3-speler dan weer uitzette, en weer aanzette gebeurde weer hetzelfde, de display licht wel op, maar er verschijnt geen tekst. Ik heb gemaild naar het bedrijf, maar die zijn op dit moment (ongeveer 3 weken) niet aanwezig. Duw wil ik jullie om hulp vragen. Weet iemand waar mijn probleem aan ligt. Kan het een optie zijn die niet goed is ingeschakelt, of is de mp3-speler kapot?
HELP MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als iets niet duidelijk is moet je het maar vragen
hieronder vind je info overde mp3-speler
Artikel Groep MP3 Flash-speler
Merk NOA
Omschrijving NOA 1002NA 128MB FM Blauw
MP3/WMA Speler met FM Radio
Status, Levertijd Nieuw, voorraad
Prijs iT2Move(incl. btw) € 94,50
Verzendkosten Incl. BTW; Geen verzendkosten!
Model nr. 1002NA-128-B-FM
Wat zoekt u? 128MB
Specificaties Model 1002NA-128-B-FM
Kleur Blauw/Zilver
Geheugen 128MB USB Flash
Ondersteunde Media MP3 en WMA
Ruimte Voor 30 stuks MP3 tracks en 60 stuks WMA
Gebruikersmogelijkheden Muziek en Data opslag
Aansluiting USB Standaard, direct zonder kabel in te pluggen in de USB poort
LCD Display Ja, multilijn grafische back light display
ID3-Tags Ja, weergave naam van artiest en song op display
Back Light Ja, blauw en de intensiteit is instelbaar
Volume Regeling Ja, uitgangssterkte: 5-7mW
Skip Mode Ja, van track naar track
Equalizer Ja, 5 modes: Normal/Jazz/Classic/Rock/Pop
Shuffle Mode(Random Play) Nee
Introductie Mode Ja, eerste 5 seconde van elk nummer kan worden beluisterd
Repeat Mode Ja, 1 nummer kan continu worden herhaald
Repeat All Mode Ja, nadat alle nummers zijn gespeeld, begint het opnieuw
A-B Repeat Mode Ja
Voice Recording Ja, tot 18 uur gesprekken opneembaar
WMA Bestanden Afspeelbaar Ja
Uitbreidbaar Geheugen Nee
Interface USB 1.1 en USB 2.0
Bitrate 970KB/sec lezen en 610KB/sec schrijven
Formaat 90mm x 30mm x 25mm
Gewicht Inclusief Batterij 43,5Gram
Batterij Type Normale AAA Batterij, meegeleverd
Geschatte Speelduur 12 uur
Radio FM Tuner Ja
Ondersteunde besturingssystemen P&P onder W2000 en Win XP. Drivers W98 & WMe meegeleverd
Meegeleverd In Doos Headphones, Batterij, USB Verlengkabel, drivers en software voor het omzetten van uw CD's naar MP3 bestanden.
Uit deze handzame MP3 speler komt uitstekende muziek en hij is dan ook ideaal voor sporters. MP3 nummers zijn gemakkelijk te downloaden van internet en direct via uw USB poort op de 128MB sleutel te zetten. Op deze 128MB kunnen gemiddeld zo'n 30 MP3 tracks of 60 WMA tracks worden gezet.
Daarnaast is het natuurlijk eenvoudig om ook data op de 128MB op te slaan, zodat u uw belangrijkste gegevens altijd bij de hand heeft. Het floppy disk opslag tijdperk is hiermee weer een stapje verder naar het verleden verschoven. Met één alkaline batterij geniet je 12 uur lang van jouw favoriete nummers, waar je ook bent en wat je ook doet.