hawkie
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 mei 2002
Ik heb een mp3 speler (usb) aangesloten op mijn pc.
Hij wordt netjes herkend want rechts onder in de systray verschijnt het bericht dat er nieuwe hardware is gevonden en dat het kan worden gebruikt.
En dan begint de ellende!
In apparaatbeheer> hardware staat hij vermeld onder usb controller als usb apparaat voor massaopslag
Maar bij `deze computer´ vind ik hem niet terug.
Als ik de mp3 speler aansluit op de pc van mijn zoon dan wordt ie ook daar netjes gevonden én staat ie onder ´deze computer`als E-schijf en kan ik er bestanden heenslepen.
Waarom ziet mijn pc deze `E-schijf` niet?
Heb overigens het zelfde probleem met mijn digicamera.
Ook die staat braaf in apparaatbeheer maar is verder nergens te vinden.
Ik word er zo langzamerhand wanhopig van.
O ja, heb alle andere usb apparaten (scanner en printer) al ontkoppeld, maar dan nog lukt het niet.
Hij wordt netjes herkend want rechts onder in de systray verschijnt het bericht dat er nieuwe hardware is gevonden en dat het kan worden gebruikt.
En dan begint de ellende!
In apparaatbeheer> hardware staat hij vermeld onder usb controller als usb apparaat voor massaopslag
Maar bij `deze computer´ vind ik hem niet terug.
Als ik de mp3 speler aansluit op de pc van mijn zoon dan wordt ie ook daar netjes gevonden én staat ie onder ´deze computer`als E-schijf en kan ik er bestanden heenslepen.
Waarom ziet mijn pc deze `E-schijf` niet?
Heb overigens het zelfde probleem met mijn digicamera.
Ook die staat braaf in apparaatbeheer maar is verder nergens te vinden.
Ik word er zo langzamerhand wanhopig van.
O ja, heb alle andere usb apparaten (scanner en printer) al ontkoppeld, maar dan nog lukt het niet.