Mp3 speler of telefoon met mp3 functie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijs222

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2009
Hallo
Ik zit te tweifelen tussen een losse mp3 speler of een telefoon (samsung star) met mp3 functie. Ik heb al een redelijk goede mobiel met camera etc. Is het handig om een telefoon tijdens hardlopen of fietsen ofzo mee te hebben, beschadigd ie dan snel ofzo? en is het niet vreselijk irritant om gebeld te worden tijdens muziek luisteren?
Kortom, vinden jullie het fijn om meer apparaten te hebben of om maar 1 telefoon met alles te hebben?
Super bedankt alvast, gr Thijs.

Geef mij maar los want het vreet enorm van je accu en is je telefoon zo leeg en natuurlijk net als je wil bellen.

Voor mij wel maar ik kan niet voor jou spreken. De één stoort zich er niet aan en de ander wel. Snappie?

- Of een iPhone
- Of een losse mp3 speler.
Mp3 spelers op je telefoon slurpen enorm veel batterij En zijn meestal langzaam omdat ze niet echt bedoeld zijn om als full-time mp3 speler gebruikt te worden..
Cheers,
- Wickedd

maar is het irritant om tijdens het luisteren naar muziek een telefoontje te krijgen?

als jij je losse mp3 speler in je oor hebt en je bent aan het hardlopen hoor en voel je je telefoon niet snel, op een telefoon zelf zit 9 van de 10 keer een mp3 speler, je kunt het altijd proberen. je komt er vanzelf achter. neem dan wel een telefoon met de speler en geen telefoon waar bij staat dat het mp3 kan afspelen. dan kan hij wel mp3's afspelen maar moet je het elke keer handmatig doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan