mp3 speler op de N95

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChrisG

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2007
Hai,

Ik heb een N95 met daarop veel CD's. nu is het zo als ik via het menu een artiest kies en daarna een album, dan staan de nummers op alfabetische volgorde.

Ik heb al geprobeerd de nummers te nummeren (bv nr 1 ervoor) , maar dit help niet. Ook het vullen van het veld Tracknummer in de details van het liedje heeft geen affect.

Iemand een idee hoe de nummers op de CD's in de juiste volgorde (als op de CD) af te spelen?

Laatst bewerkt:
Wat raar.
Als je in de mp3-speler>>onder albums>>het juiste album selecteert, zou je via 'details liedje' onder tracknummer het gewoon 1 voor 1 moeten invoeren.
Hierna zou hij gewoon de volgorde weergeven zoals je alle liedjes hebt ingesteld.

Heb je al geprobeerd, in het hoofdmenu van de mp3-speler, om via opties>> Muziekbib. vernieuw.' alles weer goed weer te geven?

Succes :thumb:

@ChrisG, alsnog welkom op Helpmij :)

Wel even werk, maar zal het proberen.

Ik bedoel bij het voorbeeld natuurlijk aan te geven, dat het zo zou moeten werken.
Je hoeft hierbij niet heel het album opnieuw te nummer, maar verander bijvoorbeeld voor 4 nummers (in het album)het 'tracknummer' in tracknummer 1,2,3 en 4 en ga dan naar 'Bibliotheek vernieuwen'in het hoofdscherm van de mp3-speler.
Zo kun je kijken of hij het dan wel doet.

Succes :thumb:

Laatst bewerkt:
Profpc, hartelijk dank, het werkt perfect:thumb:. Nu nog even de rest van de CD doorworstelen.

Chris

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan