mp3 speler van pine

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikbosman

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2001
Berichten
327
ik heb een mp3 speler van pine. en de software die daarvoor nodig is heet d'music. alleen dat programma draait niet om xp. en op windows 98 draaide het progje altijd wel maar nu zegt hij steeds dat de mp3speler geen contact heeft.

mijn vraag is
- is er een versie van het progje voor xp te dwl
- hoe kan het dat het progje raar draait op win 98
 
Heb je de compatibiliteitsmodus al geprobeerd?

Antwoord: Windows XP is voorzien van een zogenaamde compatibiliteitsmodus. Daarmee kan je programma's die oorspronkelijk zijn geschreven voor een oudere Windows-versie toch gebruiken als ze problemen opleveren in Windows XP. Als je dat wil doen dan klik je op Start, Alle Programma's en vervolgens met de rechtermuisknop op het 'oude' programma. Kies voor Eigenschappen en het tabblad Compatibiliteit. Zet een vinkje voor Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren en kies het desbetreffende besturingssysteem uit de lijst die verschijnt. Let wel, Windows 95 is de oudste versie die wordt ondersteund. Heb je een internetverbinding dan kan je ook klikken op Start, Help en Ondersteuning en vervolgens Hardware en software voor Windows XP zoeken, om mogelijke conflicten op te lossen. Tenslotte kan je ook altijd een kijkje gaan nemen op de website van de fabrikant van het programma. Mogelijk staan daar oplossingen voor eventuele compatibiliteitsproblemen


bron + volledige tekst
 
helpt niks. hij krijgt nog geen verbinding met mijn mp3 speler. (het dataverkeer gaat trouwens via de printerpoort)
 
het is al opgelost. het lag aan de printerpoort. die moest op de ecp modus staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan