MP3 speler wordt niet meer herkent...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Firescorpion

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2005
Ik heb een Creative Zen Touch, hij heeft een tijde stil gelegen, maar omdat we binnenkort op vakantie gaan wou ik hem wat updaten.
Ik sluit hem op de pc aan, ik hoor dat 'pom-pom-pom' geluid, maar ik krijg geen automatisch venster wat hij normaal gezien opent. En de software ervan werkt ook raar, hij opent de software wel, maar ik kan nergens meer op klikken (zie ss) linkermuisknop heeft dus geen zin en rechtermuisknop dan krijg je dat.
Ik heb de Firmware en drivers al geupdate, toen maakte hij wel goed contact, maar als ik dus liedjes wil bijvoegen of verwijderen via de pc kan hij geen contact maken. :confused:
Ik heb al vanalles geprobeert (van usb-poort wisselen enz..), maar niks heeft geholpen...

Hopelijk kan hier iemand mij helpen...

Bijlagen

• nomand explorer - niet aangesloten.jpg
    nomand explorer - niet aangesloten.jpg
    32,2 KB · Weergaven: 49
al eens geprobeerd de software van zen helemaal van je pc te verwijderen en dan de software van zen weer te instaleren ?

Ik heb hem wel verwijdert door de uninstal te gebruiken, maar als je dan in prog files gaat zoeken staat er nog vanalles van Creative (en de Zen is het einge dat ik heb van Creative).
Ik ga er nu echt alles vanaf gooien en dan opnieuw instaleren...

JA !!! eindelijk het is gelukt... :D

Ik heb de software opnieuw geïnstaleert, maar dat maakte niet veel uit, toen dacht ik dat het aan een foutmelding die ik een hele tijd geleden had gekregen (dat had waarschijnlijk niks ermee te maken) toen ik de fout gingen zoeken van mijn geluidskaart zag ik dat er bij: Eigenschappen van deze computer -> het tabblad hardware -> Apparaatbeheer -> USB-controlers -> daar stond Creative Zen Touch, ik klik daarop staat erbij dat het apparaat is uitgeschakelt :confused: toen heb ik hem ingeschakelt, pc opnieuw opgestart, blabla, toen maakte hij al contact met de pc en ik kon in de map kijken naar de liedjes :).

Nu alleen nog de originele software ff zoeken en dan zou alles OK zijn.

Toch bedankt voor je tip bork :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan