Mp3 speler wordt niet meer herkent

Status
Niet open voor verdere reacties.

69Kempi

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
Hallo,
Ik heb sinds kort een probleem met mijn mp3. Hij blijft hagen in recovery mode (creative zen sleek photo 20gb). Om dit te verhelpen moet ik een update uitvoeren maar mijn pc herkent hem niet meer! Hij staat wel in de hardware lijst maar daar staat apparaat start niet op. Kan iemand mij helpen kan namelijk niet zonder mij mp3:(. Alvast bedankt., Dat komt denk ik doordat de fireware op het apparaat gewist is

Laatst bewerkt:
Zit er geen Reset knop helemaal onder??

Jawel maar als ik dat doe dan start hij weer op in de recovery mode. Ook heb ik al die optie's al geprobeert op hem weer goed te krijgen in het menu recovery mode.

Laatst bewerkt:
verwijder hem eens uit apparaatbeheer en reboot en steek weer in je pc ?
hopelijk wordt ie nu weer goed geinstalleerd waardoor je er weer bij kunt
ik had dat probleem met een usbstick

Dat heb ik al geprobeert. Ik heb besloten om voor een nieuwe te gaan kijken omdat ik er al meer dat 10 uur geprobeert heb het probleem op te lossen

Laatst bewerkt:
Zen Creativ

ik heb precies hetzelfde gehad
Zen creativ deed en doet het prima, maar toen ik er nieuwe muziek op wilde zetten werd hij niet door mijn pc herkend.
Bij mijn dochter werd hij wel direct herkend, maar ik wilde mijn eigen muziek er op zetten.
Na heel veel zoeken en uitproberen heb ik Mediaplayer 11 weer geinstalleerd (ik had 10, omdat ik 11 waardeloos vind)
Toen werd hij wel herkend en kon ik hem opladen met mijn muziek, daarna snel 11 er weer afgegooid en 10 er weer op gezet en ja hoor, nu herkent de pc hem weer niet.
probeer het uit zou ik zeggen! succes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan