mp3-speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

teddybeer1

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2002
Hey, kheb nu een mp3-speler geinstalleerd, maar ik zie er niks van terug bij 'deze computer', geen melding van voltooiing van de installatie en bij systeem zie ik een vraagteken staan bij mp3-speler.

Hoe krijg ik m'n mp3-speler aan de praat?

Ga naar dat vraagteken in apparaatbeheer en laat Windows zoeken naar het stuurprogramma.
Lukt dat niet dan moet je zelf een stuurprogramma aanwijzen. Doe in ieder geval de cd in de rom.

Waar wordt die mp3 speler op aangesloten? Ik heb niet zo'n ding dus ik heb geen idee.
Op een usb poort? Als dat zo is dan heb je er misschien niet genoeg usb controllers op je systeem.
Dit zou op kunnen gaan als je geen Windows XP hebt.

Normaal gaat het als volgt: Je installeert de drivers en vervolgens sluit je af. Sluit de mp3speler aan en start weer op. Op zo'n moment hoort windows te gaan piepen dat hij nieuwe hardware heeft gevonden.
Als je in apparaatbeheer een vraagteken hebt staan heeft Windows dus wel het apparaat ontdekt maar zijn de drivers niet goed of niet geinstalleerd.
Zet die drivers eens in een map bij je programma's en leid Windows er naar toe. (apparaatbeheer/driver bijwerken.)

Inmiddels is het gelukt om de mp3-speler aan de praat te krijgen, kheb de software opnieuw geinstalleerd en toen lukte het. Ik heb Windows 98 SE en dat is altijd ietsje lastiger omdat de MP3-speler dan niet plug&play-compatibel is...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan