MP3 speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

afke_boek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 dec 2004
He allemaal! weet iemand hoe ik mijn mp3 speler aan de praat krijg???
Ik heb windows 98 en heb een mp3 gekocht van het merk TIME DPA-20 en daarbij zat een cdrommetje en die moest ik installeren, maar het probleem is dat dat juist niet wil!
Ik vind het erg vervelend en hoop dat iemand me kan helpen...
Alvast bedankt! groetjes mij...

Heb je wel eerst de bijgeleverde kabel aangesloten? Want als je dat niet doet, herkent windows het apparaat niet. Zodra je de usb kabel aansluit krijg je de melding: nieuwe hardware gevonden en kun je dus de cd-rom met het stuurprogramma installeren. Althans zo heb ik dat gedaan met mijn mp3 speler. groetjes en sukses

senior

welke versie heb je van windows 98,en het moet zo,eerst software installeren en als de software erom vraagt dan mp3 speler aan sluiten.
Maar win 98 moet eerst usb drivers er voor hebben.

De USB is toch hetzelfde 'gat' als waar de webcam ook ingaat??? en ik heb gewoon windows 98, weet niet wat ik anders erbij moet melden.
Het zit zo, er zat een klein cdrommetje bij de mp3, die heb ik erin gedaan, dan moet ik 1 van de 3 mappen aanklikken, dat doe ik dan en dan zegt ie: drivers geinstalleerd en sluit ie zomaar af...zonder dat ik dat nog terug kan vinden, niet dus.

Bedankt dat ik zoveel reacties weer krijg!!!
Groetjes...

O ja, en er staat bij dat als hij geinstalleerd is (in de handleiding) dat er in "windows verkenner" een nieuw 'dingetje' aangemaakt moet zijn met als titel : "verwisselbare schijf".

Doegiez

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan