mp3 time dpa20al: 'scan'???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je dit wat duidelijker omschrijven,Snap er zo de ballen van?

Nou, ik zet de mp3 speler aan en er verschijnt 'scan' in het scherm. normaal doet hij dat maximaal 2 seconden. daarna staat ie klaar om een nr af te spelen. nu blijft hij hangen in 'scan'. komt het omdat ik mp3s er op wilde zetten op een pc waar ik de cd-rom niet geinstalleerd heb? (windows xp) Hij leek het wel gewoon te doen. elke keer als ik de mp3 speler er nu in steek zegt hij dat hij nog niet is geformateerd. dan doe ik dat. dat lukt. daarna zet ik er nieuwe dingen op maar dan geeft hij weer 'scan' aan in het scherm. wazig. thuis deed hij het na veel proberen en haperen gelukkig wel weer. enig idee hoe het kwam? maar beter niet meer ergens anders er liedjes op proberen te zetten?
ps: thanks!:thumb:

Dan heb ik het vermoeden dat op de andere PC de USB niet goed is gecofugireerd

Geconfigureerd... Oke, wat bedoel je er precies mee en wat doe ik er aan? Want de mp3 speler (xiron) van mijn zus doet het wel prima op haar eigen pc (waar de mijne het dus niet op doet). Mijn 'time' mp3 speler zal het zeker wel op die pc doen als ik de cd-rom er in doe. Toch? Bedankt voor je hulp alvast! ;)

Ik weet niet of je nog garantie hebt ,zo ja ging ik hem omruilen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan