mp3 zogenaamd converteren naar wav

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malicka

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Beste mensen,

een paar jaar geleden maakte ik gebruik van een programma waarmee ik elk mp3 bestand kon converteren naar een zogenaamd wav bestand. Niet echt, maar zodanig dat PowerPoint erin trapt. Voordeel is natuurlijk dat het kleine bestanden zijn. Het komt er dus op neer dat het voor PowerPoint wordt geaccepteerd als wav, zonder dat het echt wav bestanden zijn. (Ik hoop zo dat ik duidelijk ben.)

Helaas heb ik het programmaatje er een keer afgegooid en nu weet ik niet meer hoe het heet. Wie weet het wèl?

Nu met de winterse dagen wil ik zo graag mijn bewerkte foto's showen in een leuke presentatie met Sanvean van Dead can Dance op de achtergrond. Wie gaat me blij maken?

Dat is nou jammer. Het gaat heel goed met Cdex, maar alleen vanaf een cd, ik krijg het niet voor elkaar om de nummers die op mijn computer staan, te converteren met Cdex, gewoon omdat dat programmaatje alleen nummers van een cd pakt. Iemand een tip?

Ik heb net de nieuwste versie gedownload: no problemos!
SoundForge

Als ik het goed heb gezien, kun je hier ook CDex downloaden, maar dat is niet het probleem. Het lijkt erop alsof je met CDex alleen muziek kunt omzetten die je op CD hebt staan en niet gewoon op je pc.

Heb ik dat fout, dat hoop ik maar waar kan ik dan in CDex naar de mappen op mijn pc met muziek die ik wil converteren?

Bedankt voor je antwoord!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan