mp3tje verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kareldamien

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2007
Hallo mensen.
Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft. Ik heb een mp3 gedownload met limewire en deze kan ik op geen enkele manier afspelen. Nu vind ik dit niet zo erg. Nu ik dit bestand wil verwijderen en er met rechts op klik krijg ik alleen afspelen.........aan lijst toevoegen............openen met........ en kopieren naar........

dus geen verwijderen.....knippen.........eigenschappen......enz.

Heeft iemand een idee wat dit is en hoe ik dit kan verwijderen??

bij voorbaat dank.
groetjes karel

Er op klikken, dus kiezen en dan op de deleteknop.
Joop

het mp3'tje selecteren, en op delete drukken (knopje ''del'' op toetsenbord)

Dat heb ik ook al geprobeerd ,maar te vergeefs. In ieder geval bedankt. Misschien heeft iemand een programmaatje waar ik dit mee kan verwijderen ofzo??

Je bent toch zeker bezig in de Windows verkenner en niet in de mediatheek van LimeWire zelf he?

Open eens een dosbox, navigeer naar de map en gebruik het command "del X", waarbij X voor de bestandsnaam staat.

Laatst bewerkt:
Open eens een dosbox, navigeer naar de map en gebruik het command "del X", waarbij X voor de bestandsnaam staat.
Misschien zijn er handigere oplossingen dan gevaarlijke dos-commands? Verder denk ik dat dat te weinig uitleg is. Je zou al een cursus DOS moeten gaan geven. (de "cd" command vermelden zou handig zijn geweest voor een junior)

Laten we dat als laatste optie houden. Ik heb trouwens mijn twijfels of de DOS-command echt wel sterker is dan de gewone verwijderfunctie.

Misschien zijn er handigere oplossingen dan gevaarlijke dos-commands?
Dat gevaarlijke valt wel mee denk ik. Genoeg van die tools die meer slopen dan de ingebouwde dosbox.

Verder denk ik dat dat te weinig uitleg is. Je zou al een cursus DOS moeten gaan geven. (de "cd" command vermelden zou handig zijn geweest voor een junior)
Kwestie van CD dir, del "filename" en meer is het niet. Heb je geen cursus voor nodig. Mocht X hierom vragen dan kan hij de uitleg krijgen.

Laten we dat als laatste optie houden. Ik heb trouwens mijn twijfels of de DOS-command echt wel sterker is dan de gewone verwijderfunctie.
Het ging erom dat verwijderen via de GUI niet ging. Dan is CMD wellicht een oplossing.
Het is in dit geval nog geen situatie van "kracht" want de optie verwijderen is simpelweg niet beschikbaar.

Laatst bewerkt:
Mmm...ik vermoed dat we van TS niet veel meer zullen horen. Was hier op 16 mei voor het laatst. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan