konijntje7884
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 23 dec 2008
Ik heb laatst een mp4 speler gekocht Q-BE+S van 2GB bij marskramer. Die ene uit de folder. Als je hem wilt opladen zit er een aansluiting in voor een adapter. En die adapter zit er ook bij. Gisteren heb ik die stekker in me mp4 speler gedaan en in de adapter om op te laden. In die stekker zit aan de ene uiteinde dus om in je mp4 speler te steken. En de andere uiteinde is een usb uiteinde. Die kun je in de adapter steken. Ik had eerst een andere mp4 gekocht die je moest opladen via je pc stond in de beschrijving. Die had ik weer teruggebracht omdat hij al een keer gebruikt was. Ik koop liever iets wat niet gebruikt is vandaar. In die adapter die ik erbij heb gekregen zit er ook een stekker die je ook nog in de stopcontact kan doen. Maar als je het niet in de stopcontact doet. Laat me mp4 ook zien dat hij aan het opladen is. Er staat ook op die adapter.. only for indoor use ofzo. Dus heb ik hem gisteren tegen 21.00 tot de volgende dag om 8:00 uur.. zo opgeladen zonder de adapter in de stopcontact te doen. Omdat hij aangaf dat hij oplaadt. En nu heb ik hem meegenomen naar me werk. Maar hij gaat niet meer aan
Weet iemand waardoor dit kan komen? Ik snap dat hele ding niet. In de beschrijving staat er ook weinig over. Helemaal niets.
Weet iemand waardoor dit kan komen? Ik snap dat hele ding niet. In de beschrijving staat er ook weinig over. Helemaal niets.