MP4 wat voor soort bestand voor videos?

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Hallo medeforummers!

Ik heb een soort MP4 tom-tec ook wel en daar wil ik graag wat videotjes op kwijt.
Nu heb ik vanalles gedownload op dergenlijke sites.:D
Maar ik kon niks erop krijgen ik heb speciaal voor mp4 videobestanden geprobeerd avi bestanden vob bestanden enz.
Maar geen van allen was een succes.
Heeft iemand een idee wat voor soort bestanden ik moet gebruiken om iets op mijn mp4 te krijgen?

Om het maar even netjes te zeggen: Alvast bedankt voor alle medewerking:D

probeer het gratis programma Vdownloader die kan filmpjes van youtube downloaden en ze omzetten in een ander filmpje wat je wilt,(youtube zelf doet alleen een formaat dat niemand kent)
je kan verschillende formaten proberen en zo kom je erachter welke je nodig hebt.

in het boekje staat het vaak ook

YES heb hem FLV bestand was het! er is er nog eentje maar deze vind ik goed genoeg ik denk dat de ander een gif bestand is en dat gaat niet zo handig en ik geloof dat je bij die Atube ook nog een FLV omzetter hebt (hoop ik) en anders maar goed zoeken op internet daar heb je zat:D

YES heb hem FLV bestand was het! er is er nog eentje maar deze vind ik goed genoeg ik denk dat de ander een gif bestand is en dat gaat niet zo handig en ik geloof dat je bij die Atube ook nog een FLV omzetter hebt (hoop ik) en anders maar goed zoeken op internet daar heb je zat:D

een gewone youtube downloader download ze al in FLV formaat ;)

ja maar ik wil een film op m'n mp4 en dat vind je niet op google al hoewel wel een flodder film

harstikke bedankt maar heb al wat gevonden een of ander any video converter maar ik hou je programmas in m'n hoofd als deze niet goed werken:thumb:

Sorry dat ik zo laat antwoord maar ik was op vakantie geweest net terug en moet m'n tijd inhalen met de pc:D
hm... oja ik heb nu magic video converter en die doet het prima het ging dus (denk ik) om een Flash video bestand (FLV) maar die zijn schijnbaar veel groter dan een VOB. video bestand of youtube bestand... dus nou was mijn vraag hoe ik ze kan verkleinen het bestand ik wilde er een film opzetten en die is nu ongeveer 2 GIG dat is te veel voor mijn mp4 ik heb 1 geheugenstickje van 1 gb en van de mp4 is het zelf ook 1 gb dus dat komt niet echt uit.
Ik heb de programma's: DVD shrink (al geprobeerd maar lukte niet bij mij hij kon hem niet vinden):confused:
en ik heb DVD FAB 6 het logo is een apentekentje... geen idee waarom maar doet het goed alleen is nog een beetje moeilijk ik geloof dat hij hem ook niet kan vinden voor de rest heb ik niks zover ik weet.

Hopenlijk kom je eruit de film is er in ieder geval al.:thumb:

Gr. ad

van youtube download je FLV deze zijn niet zo heel groot meestal die kan je simpel omzetten naar een MP4 en die past op je mp4!

maar .VOB zijn wel groot 4,5gb is normaal(dvd formaat) daarom raad ik je aan de films in .AVI te downloaden die zijn vaak 600 -800mb dit is makkelijk te converteren voor op een 1gb stickje

een .vob van 2gb verkleinen naar 1gb dan zou je haast niks meer zien zo slecht wordt de kwaliteit dan

succes :thumb:

Ok bedankt voor de tip!
ik heb hem geloof ik alleen in avi gedaan dat weet ik niet zeker meer maar ik zal het nog welleens proberen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan