mpc -- media player classic--

Status
Niet open voor verdere reacties.

john ross

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Hoi,

ik probeer om mpc te installeren in win7 maar vind geen setup.exe op het internet.
Wat ik wel vind is een soort portable versie waardoor hij niet echt geinstalleerd wordt in de program files.
De bedoeling is de standaard bestandstypes zoals avi. enz.... te koppelen zodat die automatisch geopend word als ik er op dubbelklik.

Of doe ik iets verkeerd??µ

Gr. Jan

Hoi

Ben ook aan het snuffelen geweest en zo te zien kan dat niet.
klik

Media Player Classic is een Media Speler met beperkte omvang en functionaliteit

Heb er een paar geprobeerd nu en allen geven me idd een klein(portable) scherm.

Als je het K-Lite Codec Pack (vanaf de Standard versie) download kun je tijdens de installatie meteen Media Player Classic installeren, dan kun je ook meteen alle bestanden afspelen.

Okidoki Jack,

het is gelukt:D:D

bedankt voor de tip:thumb:

hoe en wat is het nou gelukt?
Uit deze reactie van je begrijp ik dat je codecs zocht en niet zoals ik begreep hoe je wmp classic kon instaleren.
En dat is een heel andere vraag.

In mijn vraag is er toch geen sprake van een codec?
Mijn vraag was idd hoe ik mpc kan installeren.

Waar maak je je druk over Frank?

Trouwens, in de link die je aangeeft wordt over mpc niets expleciet vermeld ivm win7, gewoon dat hij een beperkte functionaliteit geeft.
Ik heb hem altijd gebruikt in xp en vind het een gebruiksvriendelijke en stabiele speler.

Laatst bewerkt:
Waar maak je je druk over Frank?

Ik maak me nergens druk om maar zoals ik je vraag begreep maakte ik erop uit dat je een mogelijkheid zocht om wmp classic te installeren als een volwaardig prog.Je zocht namelijk naar een exe bestand.Een codec pack heeft daar niets mee te maken.Vandaar..ik dus op een ander spoor zat.
Dat had je dan kunnen aangeven aan me...Dat me bedoeling goed was maar niet hetgeen was naar je naar zocht.

Ipv te vragen waar ik me druk om maak....Ja druk maken om hier hulp te bieden.....

Laatst bewerkt:
In mijn vraag is er toch geen sprake van een codec?
Mijn vraag was idd hoe ik mpc kan installeren.

dit is dan mijn manier van aangeven dat je op een ander spoor zat.

En als ik een vraag stel,een antwoord krijg en daarop repliceer dat het me gelukt is,wat moet er dan nog meer uitgelegd worden?

Aan je eerste antwoord te zien had je wel degelijk door dat de vraag verband hield met het installeren met mpc als volwaardig programma.

Gr. Jan

Trouwens,hoe doe je dat met die ballonnetjes met die quote in?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan