klasse gedaan powermercedes :thumb:
Zoek eens naar Cinema Craft Encoder, dit is HET programma voor encoding naar DvD, niks is sneller of beter. Niet gratis
zoek en gij zult vinden....
Heb gevonden deze: Cinema Craft Encoder SP v2.70.02.10 WinALL Cracked-BLiZZARD
Ik wil NU effecten toepassen zoals beeld veranderen & geluid effecten toevoegen in WINLAN zit het een en ander maar is tijdens afspelen alleen mogelijk met NERO lukt het wel alleen niet de effecten die winlan heeft?!.
Verders is er zoals gewoonlijk weer van alles misgegeaan
nero gaf enkele fouten toch maar ff gebrand en ja hoor NIET een geheel maar korte stukjes ik moet er nog meer tijd insteken denk ik
alles omgebouwd van MPEG4 naar AVI vervolgens naar DVD-files schijnt er toch nog conflicten te zijn nero rangschikt niet naar volgorde
ik loop telkens tegen fouten aan..
ik begrijp niet waarom elk fragment anders van opbouw is in bitrate,geluid,beeld,opmaak alles vas mpeg4 daarna werd het avi en vervolgens dvd-files
wat het nou exact is weet ik niet
ik heb nu zowel ALLE 17 mpeg fragmenten,als 17 avi fragmenten en dvd files op me PC staan...ik kon alle 17 dvd files niet met dvddecrypter openen????
met dvd schrink ook niet dus direct met nero gebrand weer mislukt!.
ik ga wel ff met cinema craft stoeien
wederom bedankt,ik zal NIET meer te vroeg juichen pas als het daadwerkelijk goed is reageer ik wel weer,en svp een bewerktook of progje ik wil mooiere geluid met effecten,veranderende beelden erin zoals 3D,link inschuiven,rechts inschuivend etc..etc..er zijn legio opties ik moet progje hebben...
jammer dat nero niet alles een geheel maakt en gewoon los brand op dvd
na 13 minuten 1ste fragment afgelopen moet ik werken met dvd remote control skippen naar volgende fragment kan het niet met nero 1 geheel ?moet mogelijk zijn toch
ik hoor van je Freubel