Mpeg filmpje als intro????

Status
Niet open voor verdere reacties.

VuurMuur

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Wie kan mij helpen met betrekking tot het maken van een intro page waar een Mpeg filmpje word afgespeeld.

Ik heb al vanalles geprobeerd maar krijg het niet echt voor elkaar. Het moet dan zo worden dat dat filmpje word afgespeeld zonder dat er control buttons worden weergegeven van mediaplayer of wat dan ook. En op welke manier maakt me dan niet veel uit als die intro maar word afgespeeld. En indien mogelijk dat de page na het afspelen doorgaat naar de rest van de site.

En ze moeten de mogelijkheid hebben om gelijk door te gaan naar de site.

Importeer het filpje in flash, en zet in je laatste frame een action dat het naar de rest van ej site moet linken.
Lijkt mij de enige oplossing.

je kan de media speler embedden en dan met wat hidden values de knoppen onzichtbaat maken.

Door daar de andere site zal je met een knop of linkje moeten doen.

Overigens; een mpeg filmpje als intro?
En modem stu*** mogen zeker 4 minuten wachten op jou intro... Think again.

t.

het filmpjhe is 1,41 mb dat is niet te doen joh als je een normale modem heb en hij gaat 5 kb en het 1410 kb ehhh veel succes

is er dan iemand die me wel een oplossing kan geven?
want ik zit er eigenlijk een beetjuh op te w88

Thnx

nou mpeg als intro is geen oplossing voor te verzinnen. is gewoon te lang je zou hem eigenlijk in een andere file moeten verplaatsen. maar hoe ja dat weet ik niet. Weet niet of dat mogelijk is. Je zou het met quicktime kunnen proberen

Wat Rene zegt is dé oplossing, gewoon eerst converteren naar een vectoranimatie, en dan compresseren. Maar het is beste is natuurlijk *geen* intro...

Ik heb hem maar geimporteerd naar flash 6 werkt toppie.

Toch bedankt voor julie reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan