.mpeg movie in hoge kwaliteit

Status
Niet open voor verdere reacties.

justinos

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2004
Berichten
199
Hallo allemaal,

Voor mijn vraag heb ik al heel wat site's bekeken, toch nog niet de ultieme manier gevonden om te maken wat ik wil. Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Op mijn site wil ik graag trailers plaatsen van bepaalde opnamens. Deze opnamens zijn in hoge kwaliteit gefilmt en .mpeg formaat. De gemaakte trailer, ongeveer 2 minuten lang, render ik ook naar .mpeg (mpeg2). Nu wil ik deze trailer op mijn site showen in flash en dat de kwaliteit zo hoog mogelijk is omdat het belangrijk is dat men de kwaliteit een beetje kan zien en het niet vol met ruis zit (youtube kwaliteit).

Wat ik geprobeerd heb is het filmpje renderen naar quicktime formaat, deze krijg ik gemakkelijk geimporteerd in flash en werkt prima, alleen niet erg mooie kwaliteit. Als ik .mpeg importeer gaat het meestal niet helemaal goed, hij importeert de film met de speler wel maar in flash (na het toevoegen) zie ik alleen een klein vierkantje en verder geen beeld.

Wie kan mij doorlinken naar een pagina die mij de juiste informatie geeft hoe te handelen om hoge kwaliteit filmpjes te importeren, of mij zelf verder helpen?

Alvast bedankt!!
Justin

(toevoeging, na even te hebben gezocht naar een voorbeeldje heb ik het volgende gevonden. Dit versta ik onder mooie kwaliteit: http://www.ikirmes.com/tysaf_data/tysaf.html)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan