MS Access 2002/2003 run time installer

Status
Niet open voor verdere reacties.

richard99

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2010
Wie kan mij helpen met het leveren van een run time installer? Ik wil in MS Access 2002/2003 applicaties opleveren en op werkstations installeren zonder dat daar MS Access op geinstalleerd is. Ik heb op Google gezocht maar kan niet echt snel iets vinden.

Laatst bewerkt:
Installatie MS Access 2002/2003 run time installer alleen kan het niet vinden

Ik heb MS Access 2002/2003 run time installer geinstalleerd echter kan het niet vinden waar ik mijn runtime versie kan creeren.
Kan iemand mij helpen hoe ik na installatie de applicatie kan aanmaken zonder dat ik MS Access nodig heb of op betreffende pc moet installeren.

Je moet de runtine versie instaleren op de computer die geen ms access heeft.
Je slaat je normale bestand gewoon op en kan hem dan met die versie in een beperkte runtine versie openen.

Ms access is alleen voor het bewerken, met de runtime kan je dat allemaal niet alleen het uitvoeren van je gemaakte formuliere ect. Belangrijk om een startscherm ect te maken.

gr

Beste Ronald,

Ik installeer MS Access applicaties op afstand via teamviewer alleen kan ik niet 33Mb doormailen. Is er een mogelijkheid bijv gmail die zegmaar 50Mb toelaat zodat ik vanuit teamviewer de 33Mb weer op client pc ophaalt. Ftp lijk me geen optie aangezien de user vaak niet weet wat de gegevens zijn van hun pc.

Ik gebruik zelf dropbox. Een simpele gedeelte map waar je tot 1/2 gb kan delen.
Moet je het wel even instaleren.

Mailen word lastig zoals je al zei.

Okay ga het gelijk op Google zoeken en installeren. Weet jij trouwens iets over X lite softphones?
Ik heb een applicatie gebouwd in MS Excel, meer vanwege veel gebruikers geen MS Access hebben draaien, maar wil X Lite bedienen zonder dat de gebruiker de telefoontoestel de betreffende telefoonnummer hoeft in te tikken. Misschien weet jij daar meer over?

Nee, daar heb ik geen ervaring mee.
Misschien iemand anders op het forum !

Grrr, !

Ronald

Okay jammer, dropbox heb ik al in gebruik.
Nogmaals bedankt!

Chander

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan