Silverbulletbol
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 3 nov 2010
goedenavond allemaal.
ik zit met een uitdaging ik heb een receptuur A die bestaat uit een subreceptuur B en Water (W0009)
Receptuur B moet 1 dag (doorlooptijd) van te voren gemaakt worden. Receptuur B bestaat uit subreceptuur C en Zetmeel (I4404)
Receptuur C moet ook 1 dag (doorlooptijd) van te voren gemaakt worden. Receptuur C bestaat uit Peper (I5624) en Knoflook (I6000)
Als ik Receptuur A op 03-01-2013 in plan moet Receptuur B op 02-01-2013 gemaakt worden.
Receptuur C moet op 01-01-2013 gemaakt worden.
Hoe kan ik dit in access programmeren.
Tabel1: receptuurnr, naam en doorlooptijd (0dagen of 1dagen)
Tabel2: Ingredientnr, IngredientNaam
Tabel3: ProductieNR, Geplande Datum, Receptuurnr, Hoeveelheid.
Tabel4: RegelID, Receptuurnr, Ingredientnr, Hoeveelheid.
Wie wil mij er op weghelpen.
ik heb het al in excel geprobeerd en ben al een eind gekomen. maar ik ben op zoek naar iets in Access.
Al vast bedankt voor jullie reacties.
Groet,
Robert Nijhof
ik zit met een uitdaging ik heb een receptuur A die bestaat uit een subreceptuur B en Water (W0009)
Receptuur B moet 1 dag (doorlooptijd) van te voren gemaakt worden. Receptuur B bestaat uit subreceptuur C en Zetmeel (I4404)
Receptuur C moet ook 1 dag (doorlooptijd) van te voren gemaakt worden. Receptuur C bestaat uit Peper (I5624) en Knoflook (I6000)
Als ik Receptuur A op 03-01-2013 in plan moet Receptuur B op 02-01-2013 gemaakt worden.
Receptuur C moet op 01-01-2013 gemaakt worden.
Hoe kan ik dit in access programmeren.
Tabel1: receptuurnr, naam en doorlooptijd (0dagen of 1dagen)
Tabel2: Ingredientnr, IngredientNaam
Tabel3: ProductieNR, Geplande Datum, Receptuurnr, Hoeveelheid.
Tabel4: RegelID, Receptuurnr, Ingredientnr, Hoeveelheid.
Wie wil mij er op weghelpen.
ik heb het al in excel geprobeerd en ben al een eind gekomen. maar ik ben op zoek naar iets in Access.
Al vast bedankt voor jullie reacties.
Groet,
Robert Nijhof