MS Antispyware

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
In het Digitale blad van de consumentenbond wordt nog steeds MS Antispyware als een van de beste gevonden, maar hier lees ik daar erg weinig over. Wat is jullie mening daarover en waarin schiet ie eventueel tekort en wat zijn de pluspunten.

Overigens is het nog steeds een beta versie en wordt deze opgevolgd door Windows Defender.
 
PJnijm zei:
Overigens is het nog steeds een beta versie en wordt deze opgevolgd door Windows Defender.
Naamswijziging is al geweest en de tweede Bèta versie onder de naam Windows Defender is in omloop :confused:

MS AntiSpy ging nog wel, maar Windows Defender is heel wat veranderd en er iets mee verwijderen was onmogelijk. Al is dit volgens mij nu wel opgelost...

Scannen vertraagd de computer nogal erg vind ik...

Waarschijnlijk hoor je er ook weinig over omdat het nog een Bèta-versie is. Hierdoor kunnen er nog fouten in zitten. Waarschijnlijk ga je er wel meer over horen als die officieel uit is.

Die test waar jij het over hebt is trouwens een beetje vreemd. HitmanPro wordt daar ook gezien als één programma...
 
De test is nog uit het blad van jan/febr. 2006. Hierin wordt MS Antispyware helemaal uitgelegd, maar dat kan ik dus wel vergeten als het nu al ms defender heet. En inderdaad nog een beta versie. Waarschijnlijk gaat ie straks ook wat kosten als ie officieel uitkomt.
 
Windows defender en de 1ste bèta zijn gewoon gebaseerd op giant antispyware. Dat door microsoft opgekocht is. De pluspunten bij de nieuwste versie is dat je enkel wordt gewaarschuwd wanneer er iets gewijzigd wordt. De scantijd is heel erg lang.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan