In MS Excel werken of een koppeling gebruiken?
Goedemiddag,
Na even spitten in het forum hier mijn vraag.
Ik zou graag vanuit mijn brongegevens (uit een excelsheet), gegevens naar een nieuwe sheet zetten waar dan een planning is te zien.
Ik het brondocument staat bijvoorbeeld een project met begin en einddatum.
Wanneer de sheet wordt aangepast (nieuw item of wijzigen van een item) wil ik dit ook laten zien in de andere sheet met een planning per maand.
Kan dit en zo niet kan ik dan desnoods koppelen naar ms project?
Hoop dat ik het duidelijk omschreven heb.
groet Do
Goedemiddag,
Na even spitten in het forum hier mijn vraag.
Ik zou graag vanuit mijn brongegevens (uit een excelsheet), gegevens naar een nieuwe sheet zetten waar dan een planning is te zien.
Ik het brondocument staat bijvoorbeeld een project met begin en einddatum.
Wanneer de sheet wordt aangepast (nieuw item of wijzigen van een item) wil ik dit ook laten zien in de andere sheet met een planning per maand.
Kan dit en zo niet kan ik dan desnoods koppelen naar ms project?
Hoop dat ik het duidelijk omschreven heb.
groet Do
Laatst bewerkt: