MS Flight Simulator vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Besturingssysteem
Win 11 Enterprise
Office versie
O365 Enterprise
Wordt deze niet meer ontwikkeld? De laatste is 2004, ik kan niets vinden over een opvolger en 2004 is ook vrijwel nergens meer te koop :confused: (altans, de 3 winkels die ik gecheckt heb. Zou de mediamarkt nog eens moeten bekijken).

Ik heb hem anders nog niet "uitgespeeld" hahahahahaha.
Ikben de laatste tijd wel veel add-ons aan het downen.
Zitten leuke dingen tussen.
Oa. van Nederland. Grachtengordel, Centraal Station, Rijksmuseum in Amsterdam. Deltawerken etc.
Maar ook een hoop vliegtuigen.

Ik ben zelf niet zon fan van flightsimulator hoor .
Dat komt omdat ik de details van de landschappen niet mooi vind . De vliegtuigen zien er perfect uit maar ik heb eens een stukje gevlogen vanaf eelde , je herkend totaal niets op de map dat is jammer vind ik .:confused:

Dan heb jij die add-on van Nederland dus niet.

Je ziet natuurlijk niet de boterbloempjes in de wei staan.
Maar wanneer je bijvoorbeeld van Schiphol opstijgt en richting Rotterdam vliegt, kun je nu langs de A4 vliegen ed.
De topografie klopt een stuk beter.
Bepaalde gezichtsbepalende gebouwen zijn er etc.

Ja ok , maar toch vrees ik dat het niet zo gedetailleerd is als bv een combat flight simulator .
Ik heb er hele mooie gezien JFS bv dat was nog eens mooi om te zien .
Ik wil ook echt het gevoel hebben dat ik over een landschap uitkijk , dat heb ik met ms flight simulator nooit gehad.:)

Mmmmmm.
Meningen verschillen.
Ik heb niet zo'n behoefte aan dat pief paf poef

Hebben julie dan niet in de Simulator van HCC GOUDA gezeten tijdens de laatsye Beurs???
Informeer eens bij hun

Daar kon ik niet landen met m'n Learjet.
LOL:D

Oftewel; is er nu iets op de mark wat zeer de moeite waard is maar ook niet het prijskaartje heeft van een Airbus :cool:?

Geplaatst door XP_PC
Oftewel; is er nu iets op de mark wat zeer de moeite waard is maar ook niet het prijskaartje heeft van een Airbus :cool:?

jah idd daar ben ik ook benieuwd naar:D

Jah die heb ik wel gezien maar die kan ik toch niet kopen :evil:.

Heb je het al gedownload dan?
Dat scheelt weer, ik wilde dat morgen gaan doen.
Wie weet komt MS in 2006 met een nieuwe....................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan