MS management console

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Ik wilde d.m.v. de backup functie van windows een backup maken. Maar tijdens het opstarten van het programma krijg ik de onderstaande melding:

Backup kan geen verbinding maken met de Removable Storage-service. Deze service is nodig om tapestations en andere backup apparaten te kunnen gebruiken. Sluit backup af en start de Removable Storage service via de Services in de microsoft management console

De MS management console heb ik gevonden (mijn computer/rechtermuisknop) maar dan kom ik niet verder.

Wie wel ?

Jacco

Waarvan wil je een backup maken?
Met dat progje gaat het zo niet lukken.

Als je standaard backup wilt hebben van je documenten, mails adresboek enzo is dat makkelijk.

Ik wil een kopie maken van div. documenten en en diverse software.

Ik maak al geruime tijd gebruik van dit programma, naar behoren, maar tijdens het opstarten van dit programma kreeg ik vanmorgen de bovenstaande melding. (hij vind de tapestraemer niet)

Jacco

Start, instellingen, configuratiescherm, systeembeheer, services en zet daar de service weer aan

Start, instellingen, configuratiescherm, systeembeheer, services en zet daar de service weer aan

Dan krijg ik de onderstaande melding:

Kan de service Removable Storage op Lokale computer niet starten. De service heeft geen fout geretourneerd. Dit kan een interne Windows-fout zijn of een interne servicefout. Neem contact op met uw systeembeheerder (www.helpmij.nl) .......

Wat nu ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan