MS office wel onder administrator beschikbaar maar niet onder gebruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Berichten
1.390
Goede avond,

Ik heb als administrator MS-office geinstalleerd. Functioneerde perfect. Later heb ik een tweetal gebruikers aangemaakt (type account computerbeheerder). Als ik als een van deze gebruikers MS-office wil gebruiken krijg ik een installatie-melding welke vraagt naar het file SKU011.CAB

Wat is hier de oorzaak van en wat kan ik er aan doen??

Bij voorbaat dank
 
zijn die accounts op de lokale computer of zit de computer in een netwerk ?
 
2 pc's in een thuisnetwerkje. bestanden staan op de host pc .

grtz.,

henk sr
 
mijn kennis is niet zo groot met netwerken, maar hebben de accounts wel al de rechten gekregen om met word te mogen werken?

heb je ook al eens geprobeerd de office cd in je cd of dvd speler te doen als je computer om dat bestand vraagt?
 
Ja. Heb ook een paar nieuwe gebruikers aangemaakt, maar die zien ook geen office 2003.

grtz.,

henk sr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan