MS office word 2007 activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

niksen

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2004
hallo ik heb een paar maand een nieuwe laptop gekocht en toen kon ik 25 x word gebruiken die 25x zit er nu dus op en nu kan ik alleen maar bestanden bekijken en niet bijwerken of compleet veranderen omdat ik hem moet activeren met 1 of andere code dit is heel vervelend want ik heb al heel veel werk gedaan met dit programma en nu kan ik er niks meer mee en heb geen zin om alles over nieuw te doen

nu luid mijn vraag

waar vind ik die code.... (25 cijferig)

is het die sticker onder op mijn laptop of is die alleen voor windows vista??

of moet je die license(code) eerst kopen ???(indat geval welk programma kan ik dan al alternatief gebruiken want ik ga die code dus niet kopen dan rip ik hem vant weekend wel ergend van het internet

Mvg

Niksen

Je zult die moeten kopen. Bij een nieuwe PC krijg je vaak een test versie van Office. Na een bepaalde tijd verloopt deze en dien je te betalen om een registratiecode te krijgen.

Als je dat niet wilt dan kun je het beste Office van je laptop verwijderen aangezien je er dan toch niets meer mee kunt.

Een gratis alternatief is Open Office
http://nl.openoffice.org/

De code onderop is voor Vista

hallo ik heb een paar maand een nieuwe laptop gekocht en toen kon ik 25 x word gebruiken die 25x zit er nu dus op en nu kan ik alleen maar bestanden bekijken en niet bijwerken of compleet veranderen omdat ik hem moet activeren met 1 of andere code dit is heel vervelend want ik heb al heel veel werk gedaan met dit programma en nu kan ik er niks meer mee en heb geen zin om alles over nieuw te doen

nu luid mijn vraag

waar vind ik die code.... (25 cijferig) in het illegale circuit

is het die sticker onder op mijn laptop of is die alleen voor windows vista?? Nee, ja

of moet je die license(code) eerst kopen ???(indat geval welk programma kan ik dan al alternatief gebruiken want ik ga die code dus niet kopen dan rip ik hem vant weekend wel ergend van het internet ja. Een alternatief is Open Office -> overal en nergens legaal gratis te downloaden

Mvg

Niksen

OKeej bedankt nu kan ik iig verder werken wel ff 127mb openoffice downen maar die heb ik met 2 min binnen

Thx again!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan